Vond forum berichten leuk

RE: Weegschaal .

Bij deze verkocht. Met het grote plateau is deze perfect voor het wegen van grote dozen voor verzending

In forum Vraag en aanbod

5 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ja, koud gehopt. Dus tijdens de vergisting gewoon de emmer in in een kookzakje. Mijn werkwijze is denk ik wel terug te vinden in dit topic als je terugbladert naar eind april vorig jaar. Toen was de a...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

5 jaar geleden
RE: Muesli ''Whisky"

Erg leuk recept en uit nieuwsgierigheid ook maar gemaakt. Vandaag gestookt en ruikt gelijk heerlijk.

In forum Recepten

5 jaar geleden

@stookforum, ja hop ook een goed idee. Zet het op mijn lijstje.

5 jaar geleden

@Murmillo dat is ook de bedoeling een stukje terug in deze topic staat dat diksap lekkerder als suiker toevoegen

5 jaar geleden
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine

Als jullie goed lezen dan staat er ook bij dat we niets verkopen,en dat we veilig werken,en dat 3 keer,ook dat in het begin vd corona pandemie alc.hebben aangeboden om te ontsmetten.en dat het puur ee...

In forum Stooktips

5 jaar geleden
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine

Het ligt hier niet op de keukentafel, want de Nieuwe Revue is hier niet te krijgen. Maar heb het met veel plezier geleden Chris 😃! En met goede reclame voor het forum!

In forum Stooktips

5 jaar geleden

@haak ik begrijp je stelling niet helemaal, in smaak variëren? Diksap is geconcentreerd appelsap. Het gebruiken van of toevoegen aan zal geen afbreuk doen aan de smaak zoals suiker wel kan geven. Daar...

5 jaar geleden
RE: Praktijktest – Aankomende High Temperature Amylase van Stookwinkel

@theresa Dat is een mooi basic recept, ik ga hem bewaren!

In forum Spirits

5 jaar geleden
RE: Praktijktest – Aankomende High Temperature Amylase van Stookwinkel

@hilly Ik was een zak aardappelen en daarna gaat het door schrapmachien . Ik stoom ze daarna en stamp ik ze even . Daarna zet ik paar het dagen weg . Na paar dagen doe ik 2 citroenen en groene mou...

In forum Spirits

5 jaar geleden

@sjefman, ziet er goed uit. Maar ik wacht wel tot dat je het geprobeerd heb, ben nog niet helemaal van mijn laatste experiment bekomen 😜

5 jaar geleden
RE: Iets terughoudend maar nieuwsgierig.

@jaapjanjoost theresa is bevoorrecht zij heeft schroot machines waar m3 tegelijk door heen kunnen . Het kleinemolen uit mijn filmpje heb ik doorverkocht . Ik heb nog een oude hand molen met stenen. I...

In forum Stel je even voor...

5 jaar geleden
RE: Bedanken, voorstellen en gelijk vragen

Ik las al een tijdje stiekem mee op dit forum 😉 Nu het kan plaats ik ook maar gelijk een fototje van mijn ketel. Ik schaam me wel een beetje in vergelijking wat hier af en toe voorbij komt. Aan de and...

5 jaar geleden

@nafets Eenieder mag trots zijn op wat hij zelf maakt, en als het dan ook nog werkt is het toch goed, kan jou foto trouwens niet openen.

5 jaar geleden

@marcel1966 Dit is de eerste keer dat ik een foto hier upload, lukt het nu wel?  1619448694-IMG_2398_1.jpg

5 jaar geleden
Pagina 138 / 147