Vond forum berichten leuk
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @haak vraag 1 - kamertemperatuur vraag 2 - kamertemperatuur vraag 3 - geen idee, normaal voeg ik geen suiker toe tijdens de vergisting. Als bottelsuiker kun je 8 - 10 gram per liter aanhouden. vraag 4... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: Iets terughoudend maar nieuwsgierig. @baukrrhh. Ongeveer 25 kilo doe ik in 150 liter . |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Koperen melkbus Hier staan nog paar nog om te bouwen 25 liter ketels maar van rvs dus IMG_20210407_193324289_HDR.jpg |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Koperen melkbus @robbert zo een van melkemmer hebben we hier ook nog die was van mijn heit en ben ik mee begonnen. Maar ik gebruik het nog steeds. |
5 jaar geleden |
|
RE: Iets terughoudend maar nieuwsgierig. @robbert de pan aardappels is 150 liter , de ammer gekiemd tarwe is 20 liter . 2 citroenen en blokje gist +- 400gram . |
5 jaar geleden |
|
RE: Iets terughoudend maar nieuwsgierig. @theresa Misschien kun je wat volumes en gewicht erbij plaatsen . Wanneer je een emmer gekiemde tarwe toevoegd dan is jou pan wel flink van inhoud . |
5 jaar geleden |
|
RE: Iets terughoudend maar nieuwsgierig. @baukrrhh de aardappels komen van het land dan moeten ze geselecteerd. De uitval gaat anders weg maar zijn niet altijd slecht . Ik was ze en daarna door schrapmachien . Ik stoom ze daarna stamp ik ze ... |
5 jaar geleden |
|
RE: Lageren op Hout Geplaatst door: @robbert Soms kan het zijn dat wanneer je dit niet doet wel snel hele donkere kleuren komen maar weinig smaak of juist enorm veel bitterheid of muffe achtergrond kan zich voordoen . ... |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe beleving @gleu66, en ga je nog wat meer vertellen of ben je bang dat je te veel reclame maakt. |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe ketel @baukrrhh absoluut! Houd t sowieso bij Max 80 liter, vind dat al mooi zat ....! |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Bijna klaar ! 5AA5E3CE-C4B5-4F03-96C6-F5FBCD5CEAC7.jpeg |
5 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Wat een hele mooie ruimtes allemaal. Ik moet het helaas alleen in mn keuken doen maar dat maakt de pret er niet minder om. Wel in mijn schuur nu een mooie nette voorraad aan het maken. DAD25779-... |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe ketel @baukrrhh geweldige opmerking en ik zou er inderdaad ook naast gaan slapen. 🤣 |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe ketel Foto 6 A1D116F6-2DC2-42BF-ACCF-84830890EAFD.jpeg |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe ketel @baukrrhh 😂😂😂😂😂😂 |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |