Vond forum berichten leuk

RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten

Het zeewier is vandaag aangekomen, tijd voor een geur en smaak test. Nu wil ik vooraf vermelden dat ik geen fan ben van zeewier, sushi kan me behalve de vis ook bespaard blijven vanwege de sterke smaa...

In forum Recepten

5 jaar geleden
Nieuwe ketel

Zoals beloofd hier de foto’s van de nieuwe ketel! Vanmiddag in elkaar gesleuteld. het is de DES performance hobby 100, een 100 liter ketel moet nog een wash maken om hem te vullen ... dus stoken g...

In forum Stookforum

5 jaar geleden
RE: Dag Allen

stookhok  PXL_20210411_092743908.jpg

In forum Stel je even voor...

5 jaar geleden
RE: Dag Allen

test  PXL_20210411_092821562.jpg

In forum Stel je even voor...

5 jaar geleden
RE: Op bezoek

@baukrrhh, ik ken dat. Ik had 25 liter cider gemaakt en dan heb je al gauw 50 flessen nodig. Die flessen heb ik wel want er wordt hier regelmatig Grolsch Trippel gedronken(los in de verkoop). Ik kan n...

In forum Het Café (praathuis)

5 jaar geleden
RE: Ketel erbij kopen ...

@harryd1969 wat een machtig beest Harry, heb je dr al een naampje gegeven? 😀 ik ga je bevindingen volgen, spannend!

In forum Stookforum

5 jaar geleden
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine

Zaterdag de mannen van Nieuwe Revu op bezoek gehad,was leuk interview, en gezellig, ik ben zeker dat het een leuk stukje word,28 april komt het er in dus als je nieuwschierig bent.ik denk dat het voor...

In forum Stooktips

5 jaar geleden

@baukrrhh Ben pas net thuis... 600km op de motor in die kou is geen feest. Het middelste stuk, 2x 20 minuten op het TT circuit wel! 😀

5 jaar geleden

@baukrrhh Het grote probleem is, dat ik nog 1 ltr 40% staan had, en een zak gemengde bosvruchten in de vriezer, heb daar vast vanalles ingegooid, mar deze keer niks gewogen en opgeschreven, was een be...

5 jaar geleden

@baukrrhh recept van de Cruydthof : 15 walnoten gehalveerd, 1 kaneelstokje, 2kruidnagels, 2 zakjes vanillesuiker (Had geen vanillestokjes meer in huis) zeste(rasp) van een citroenschil,175gram suiker,...

5 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten

Ik ben iets verder met het zeewier verhaal, oorspronkelijk gekeken naar blaaswier omdat dit voorkomt in Schotland en ook ingezet wordt als kunstmest voor de gerst. Echter heb ik dit ooit eens gebruikt...

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Goed adresje voor ingrediënten .

Deze topzaak begrijpt straks niet waarom de kilozakken jeneverbessen ineens als warme broodjes over de toonbank gaan 😆

In forum Recepten

5 jaar geleden

@harryd1969 dat is een mooi apparaat!! dat is zeker een enorme grote vooruitgang op dat t500 ding . zeker een investering die ook de moeite waard is. ,👍👍👍

In forum Stookforum

5 jaar geleden

@paolo absoluut! Vandaag garage aan t opruimen om plaats te maken, toch aardig gevaarte! Maar erg mooi gemaakt, ziet er zeer degelijk uit. Zal vanmiddag een rum wash klaar maken van 70 liter ga ik dat...

In forum Stookforum

5 jaar geleden
RE: Praktijktest – Aankomende High Temperature Amylase van Stookwinkel

@marcel1966 hier heb ik rekening mee gehouden, het is echt zo dun als normale wort van mout.

In forum Spirits

5 jaar geleden
Pagina 141 / 147