Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Basisrecept rum" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuwe stoker wannabee" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Basisrecept rum" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @rummy-dummy 
    dus als ik het goed begrijp kan ik het beste alleen melasse gebruiken voor het beste resultaat 
    groet @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Basisrecept rum" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    Goedemiddag even een vraagje.
    Misschien al wel eens gevraagd maar ik kon het niet vinden.
    Waarom moet er suiker toegevoegd worden aan de melasse terwijl deze al veel suiker bevat?
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Basisrecept rum" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Basisrecept rum" – leuk 1 jaar, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Bier destilleren" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "groeps foto" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Ik ben weer terug" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "- x -" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuwe hobby" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @havana-club 
    Welkom bij deze leuke hobby
    er staat voldoende op het forum wat betreft een destilleer installatie en anders vragen op het forum er is voldoende kennis wat dat betreft.
    Groet @ndré 😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuwe hobby" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "erho" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Fieder" – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Janne" – 1 jaar, 4 maanden geleden

    @skoelie 
    ja zoiets bedoel ik om neutrale alcohol
    met hoog percentage te stoken
    hoeft niet persé een koperen kolom te zijn.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Janne" – 1 jaar, 4 maanden geleden

    Hallo Janne,
    Een hoog alcoholpercentage krijg je niet echt met een koperen helm maar met een destilleer ketel met kolom.
    Succes .
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Janne" – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Aankoop mais" – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Rum…. Ben benieuwd." – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Honing Bourbon." – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens