Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Honing Bourbon." – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Peated whiskey" – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 1 jaar, 4 maanden geleden

    @rinus55 
    deze is een 5 liter, bevalt mij prima 👌 
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Dat wordt kurken trekken" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Willy" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    @willy00 
    welkom op dit leuke Forum 
    cheers alvast 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Willy" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuw lid" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    @ronaldo 
    Je zou ook verse Bakkerswinkel kunnen gebruiken, maar ik zou niet weten hoeveel je moet gebruiken, staat vast ergens op het forum 
    succes 
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    2 zakjes gist zou voldoende moeten zijn

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    Hoi @ronaldo 
    Het ligt er aan hoeveel filter sap als je hebt, ik gebruik altijd maar 1 zakje fruitgist op 25 liter
     
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    @ronaldo 
    beste kun je de sap in een vergistingsvat met een waterslot doen, doe er (fruit)gist bij om het te laten vergisten, gebruik geen turbo gist.
    laat het helemaal uitgisten en de sap daarna destilleren.
    succes er mee
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo Allemaal:)" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    @ron64 
    welkom op dit leuke en leerzame forum 
    Cheers alvast,
    Groet, @ndré 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht ")" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    @ronaldo 
    Eerst zul je de sap van de pruimen moeten vergisten voordat je deze gaat destilleren,
    er is hierover veel te vinden op het forum 
    groet, @ndré 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Enthousiast geworden" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Drank serie" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Ratafia of Vin de Liquer" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "groeps foto" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    Naast deze ketel heb ik nog een t500 met koperen helm
    Cheers
    @ndré🥃😎
     4EEC140D-9500-469B-AAB6-589887A97923.jpeg

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens