Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hallo luitjes" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Dat wordt kurken trekken" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Dat wordt kurken trekken" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "even voorstellen" – leuk 1 jaar, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Zegelrand schroefdop omzetten" – 1 jaar, 7 maanden geleden

    @skoelie
    Jammer dat het niet past voor jou doppen
    misschien zelf iets maken?
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Zegelrand schroefdop omzetten" – 1 jaar, 7 maanden geleden

    Dit eenvoudige hulpstuk om de doppen te verzegelen vond ik nog
    https://gardenseedsmarket.com/pilferproof-tang-fi28.html
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Gezinsuitbreiding (hoi hoi het is een …..)" – leuk 1 jaar, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "vergisten van pruimenextract" – leuk 1 jaar, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "vergisten van pruimenextract" – leuk 1 jaar, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Pruimen likeur" – 1 jaar, 7 maanden geleden

    @gerard01 de alcohol zit natuurlijk ook in de pruimen die je er weer uit zeeft, net als Sangria maar dan eet je het fruit op
    Fijn dat je de smaak lekker vind👌Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Pruimen likeur" – leuk 1 jaar, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Mijn eerste poging" – leuk 1 jaar, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Gratis champagne flessen 800 stuks" – leuk 1 jaar, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "wie weet eikenvaatjes te koop" – leuk 1 jaar, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "wie weet eikenvaatjes te koop" – leuk 1 jaar, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "De jeugd heeft de toekomst, of zoiets" – leuk 1 jaar, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Voor het gemak alle filmpjes op een rij ." – leuk 1 jaar, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Twee de keer overhalen t500" – leuk 1 jaar, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Weer een nieuwe" – 1 jaar, 8 maanden geleden

    @bert1985 
    mijn kolom heb ik gemaakt van een 50milimeter koperen buis, die heb ik nog wel liggen.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Weer een nieuwe" – 1 jaar, 8 maanden geleden

    @bert1985 
    Bert ik heb geen foto meer van de ketel.
    Is een soort gelijke ketel als op de foto van Robbert echter dan met een koperen kolom.
    Groet, @ndré

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens