-
@ndré vind forumbericht "Van brouwer naar stoker" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Even voorstellen" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Hoi" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Tips stoken pruimen" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "3e project, feedback gewaardeerd" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "3e project, feedback gewaardeerd" – 1 jaar, 11 maanden geleden
@robin123 Ik zou de appels ontdoen van de klokhuizen, daarna grof malen en daarna alles even koken (geen appelmoes van maken) even dus. Laten afkoelen en alles in de vergistings ton, wachten tot de juiste temperatuur, meestal onder de 28graden… Meer lezen»
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw" – 1 jaar, 12 maanden geleden
@robin123 welkom bij de club.
Cheers alvast
Groet @ndré😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "Lekker dan…." – leuk 1 jaar, 12 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Eerste rum" – leuk 2 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Eerste rum" – 2 jaren geleden
@odevie
ik heb het gewoon laten bezinken en daarna in mijn ketel overgeheveld, en dan lekker rustig stoken.
succes, Groeten @ndré -
@ndré antwoordde op het onderwerp "weer een nieuweling" – 2 jaren geleden
@stookdoos welkom op dit leuke en leerzame forum
Cheers alvast.
Gr. @ndré😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "weer een nieuweling" – leuk 2 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "Dat wordt kurken trekken" – leuk 2 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "Anderling stelt zich voor" – leuk 2 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden
@anderling
welkom op dit leuke olforum
Cheers alvast
Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "Oud forum lid weer terug." – leuk 2 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "nieuw lid" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "nieuw lid" – 2 jaren, 1 maand geleden
Evert Welkom op dit leuke forum
Cheers, groet, @ndré🥃😎 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Eerste rum" – 2 jaren, 1 maand geleden
@odevie ik heb de melasse 14 dagen laten vergisten en daarna gedestilleerd, na het destilleren word het alleen maar smaakvoller😋
Cheers alvast.
Groet, @ndré🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Eerste rum" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden
- Meer laden