Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Van brouwer naar stoker" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Even voorstellen" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hoi" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Tips stoken pruimen" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "3e project, feedback gewaardeerd" – leuk 1 jaar, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "3e project, feedback gewaardeerd" – 1 jaar, 11 maanden geleden

    @robin123  Ik zou de appels ontdoen van de klokhuizen, daarna grof malen en daarna alles even koken (geen appelmoes van maken) even dus. Laten afkoelen en alles in de vergistings ton, wachten tot de juiste temperatuur, meestal onder de 28graden…   Meer lezen»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw" – 1 jaar, 12 maanden geleden

    @robin123 welkom bij de club.
    Cheers alvast
    Groet @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Lekker dan…." – leuk 1 jaar, 12 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Eerste rum" – leuk 2 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Eerste rum" – 2 jaren geleden

    @odevie 
    ik heb het gewoon laten bezinken en daarna in mijn ketel overgeheveld, en dan lekker rustig stoken.
    succes, Groeten @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "weer een nieuweling" – 2 jaren geleden

    @stookdoos welkom op dit leuke en leerzame forum 
    Cheers alvast.
    Gr. @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "weer een nieuweling" – leuk 2 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Dat wordt kurken trekken" – leuk 2 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Anderling stelt zich voor" – leuk 2 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    @anderling 
    welkom op dit leuke olforum
    Cheers alvast
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Oud forum lid weer terug." – leuk 2 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "nieuw lid" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "nieuw lid" – 2 jaren, 1 maand geleden

    Evert Welkom op dit leuke forum 
    Cheers, groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Eerste rum" – 2 jaren, 1 maand geleden

    @odevie ik heb de melasse 14 dagen laten vergisten en daarna gedestilleerd, na het destilleren word het alleen maar smaakvoller😋
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Eerste rum" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens