Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Flessen ?" – 2 jaren, 1 maand geleden

    Als iemand hier uit de buurt een keer een paar flessen wil kan hij/zij er wel wat bij mij ophalen
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Flessen ?" – 2 jaren, 1 maand geleden

    ik krijg regelmatig lege Jack Daniels flessen met dop.
    zijn mooie blanco flessen als ik het etiket er af haal.
    spoel ze gewoon met heet water om, om ze daarna te gebruiken
    Groet,, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "groeps foto" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Genepi" – leuk 2 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "ik ben Yvonne" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @19071960 
    Yvonne welkom op dit leuke forum 
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "ik ben Yvonne" – leuk 2 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bierlikeur" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @licasi 
    mee blijft altijd smaak over, bijvoorbeeld dat er alcohol vrij bier gebruikt word met Citroen er in, blijf je dat toch ietsjes proeven

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo mensen :)" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @dancooper welkom Dany,
    er is voldoende te lezen en te leren op/via dit forum 
    Cheers alvast.
    Gr, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bierlikeur" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @licasi ik heb vorig jaar van alcoholvrij bier dat over was een bierborrel gemaakt.
    eerst het bier in een vergistingsvat laten vergisten (er zit voldoende suiker in) daarna destilleren en na het destilleren diverse kruiden toegevoegd.
    Ik noem het een “bierborrel”
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Ook even voorstellen Harry" – leuk 2 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "wat voor jou een weet is , is voor mij een vraag" – leuk 2 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen, ik ben Klaas vaak" – 2 jaren, 3 maanden geleden

    @klaasvaak 
    Welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Veel stookplezier
    Cheers alvast.
    Groet @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Even voorstellen, ik ben Klaas vaak" – leuk 2 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "2 ketels inclusief toebehoren" – 2 jaren, 3 maanden geleden

    @nolletje 
    Dat is inderdaad jammer dat je helemaal stopt, misschien op den duur toch wel weer heimwee naar het stoken en zienswijze je weer terug🤷‍♂️succes met de verkoop en andere hobby’s 
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "2 ketels inclusief toebehoren" – 2 jaren, 3 maanden geleden

    @nolletje 
    Ha je helemaal stoppen met deze mooie hobby Arnold?

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hallo iedereen" – leuk 2 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hoi Ik heb Obstler gemaakt en deze is volgens mij goed gelukt." – leuk 2 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hoi Ik heb Obstler gemaakt en deze is volgens mij goed gelukt." – 2 jaren, 3 maanden geleden

    @hermanwerkman 
    voor nog meer smaak kun je het fruit in een Kookzak mee destilleren 
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hoi Ik heb Obstler gemaakt en deze is volgens mij goed gelukt." – leuk 2 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hoi Ik heb Obstler gemaakt en deze is volgens mij goed gelukt." – leuk 2 jaren, 3 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens