Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Slivovitz" – leuk 2 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Flessen ?" – 2 jaren, 10 maanden geleden

    @rumdidum 
    Ik koop nooit lege flessen, meestal krijg ik flessen van kennissen 
    ik heb ook ooit een grote partij waterflessen a750 c gekregen van een restaurant.
    Mijn voorkeur is flessen met draaidop omdat deze beter afsluiten.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Grapje. Mijn eigen Chernobyl .." – leuk 2 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Etherische olie" – leuk 2 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "T500 stripping van smaak?" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @murmillo ik heb een 5 liter alquitara
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "T500 stripping van smaak?" – leuk 2 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "T500 stripping van smaak?" – leuk 2 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "T500 stripping van smaak?" – leuk 2 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "T500 stripping van smaak?" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @rumdidum 
    Ik heb geen kolom op mijn T500
    alleen een koperen helm, gaat prima hoor.
    maar als je echt voor de smaak gaat raad ik je wel een koperen ketel aan.
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Moet rodewijn hebben" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @josbos 
    Rode wijn maak je van druiven
    daar heb je geen destilleer ketel voor nodig
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "T500 stripping van smaak?" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @rumdidum 
    Ja dat zou ook kunnen, deze heb ik ook, daarnaast heb ik een koperen alquitara ketel.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @rumdidum welkom op dit leuke forum Erik
    Cheers, 
    groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "T500 stripping van smaak?" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @rumdidum 
    Voor de beste smaak kun je beter een koperen ketel nemen.
    Voor neutrale alcohol bijvoorbeeld een ketel met kolom(bijvoorbeeld  een T500)
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuwe hobby" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @gerardo welkom op di5 leuke forum.
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "10 liter ketel en toebehoren" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @rossieking 
    wat wil je voor de Graanmolen?groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuw nieuw nieuw" – leuk 2 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuw nieuw nieuw" – leuk 2 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuw nieuw nieuw" – leuk 2 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hey iedereen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    Bonjour Anthony 
    leuk dat je ook begint met deze fantastische hobby.
    Proost alvast.
    Groet, @ndré 😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ruwstook na 1 liter al 30%?" – 3 jaren geleden

    @jelle 
    en het ligt er ook aan wat je alcoholpercentage van de Stookwijn uiteinde Was/is

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens