Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ruwstook na 1 liter al 30%?" – 3 jaren geleden

    @jelle 
    als je 25 liter Stookwijn hebt gemaakt van suiker en dat in porties van 5 liter verstokt waarvan je 1 liter van 60% hebt, hou je uiteindelijk 5 liter over van 60%.
    lijkt mij niet onredelijk.
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré 😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Bier en vertier" – leuk 3 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Bier en vertier" – leuk 3 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo Marty hier" – 3 jaren geleden

    @martyattheparty welkom op dit leuke forum 
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hallo Marty hier" – leuk 3 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "nieuw keteltje (2e hands)" – leuk 3 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "nieuw keteltje (2e hands)" – leuk 3 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Melasse afhaalavond bij Stookwinkel. 31 mei" – 3 jaren, 1 maand geleden

    @stookforum Hollyday ☀️😎🍻🥃
    Groeten, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 3 jaren, 1 maand geleden

    @henkk 
    Welkom op dit leuke forum.
    Cheers alvast, groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Even voorstellen" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuwe ketel" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen…" – 3 jaren, 1 maand geleden

    @bluegarfield
    Welkom Peter
    er staat genoeg informatie op het forum en als het er niet op staat gewoon ff vragen.
    succes gewenst.
    Cheers alvast
    Groet, @ndré 😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Eiken vaten. Wie heeft hier ervaring mee?" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hoi" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Neleman druivensap verstoken" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – 3 jaren, 1 maand geleden

    @gman
    Ik zou hem er bij houden Gerard 
    krijg je wel meer smaak mee Groet, @ndre😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – 3 jaren, 1 maand geleden

    Ik zou hem er bij houden Gerard 
    krijg je wel meer smaak mee Groet, @ndre😎🥃

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens