-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Ruwstook na 1 liter al 30%?" – 3 jaren geleden
@jelle
als je 25 liter Stookwijn hebt gemaakt van suiker en dat in porties van 5 liter verstokt waarvan je 1 liter van 60% hebt, hou je uiteindelijk 5 liter over van 60%.
lijkt mij niet onredelijk.
Cheers alvast.
Groet, @ndré 😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "Bier en vertier" – leuk 3 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "Bier en vertier" – leuk 3 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo Marty hier" – 3 jaren geleden
@martyattheparty welkom op dit leuke forum
Cheers alvast.
Groet, @ndré 🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Hallo Marty hier" – leuk 3 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "nieuw keteltje (2e hands)" – leuk 3 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "nieuw keteltje (2e hands)" – leuk 3 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Melasse afhaalavond bij Stookwinkel. 31 mei" – 3 jaren, 1 maand geleden
@stookforum Hollyday ☀️😎🍻🥃
Groeten, @ndré -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 3 jaren, 1 maand geleden
@henkk
Welkom op dit leuke forum.
Cheers alvast, groet, @ndré🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Even voorstellen" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Nieuwe ketel" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen…" – 3 jaren, 1 maand geleden
@bluegarfield
Welkom Peter
er staat genoeg informatie op het forum en als het er niet op staat gewoon ff vragen.
succes gewenst.
Cheers alvast
Groet, @ndré 😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "Eiken vaten. Wie heeft hier ervaring mee?" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Hoi" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Neleman druivensap verstoken" – leuk 3 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – leuk 3 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – leuk 3 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – leuk 3 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – 3 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Te koop 10 liter Whisky alambiek, complete set." – 3 jaren, 1 maand geleden
Ik zou hem er bij houden Gerard
krijg je wel meer smaak mee Groet, @ndre😎🥃 - Meer laden