Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke pomp geschikt voor 6mm binnenmaat" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @licasi 
    je kunt ook een verloop van de vijverpomp (met voldoende capaciteit) naar de kleine slang maken.
    succes er mee 👍
    cheers, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke pomp geschikt voor 6mm binnenmaat" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @licasi waarom vervang je de slangen niet voor een tuinslang?
    groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Bier en vertier" – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @edwins,
    Welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Cheers alvast.
    Groeten, @ndrë🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "terug van weg geweest" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @lespaul mooi dat je er weer bent 👍😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "terug van weg geweest" – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hallo allemaal" – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Koelsysteem T500" – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Koelsysteem T500" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @tjerk 
    Soortgelijke als deze advertentie van marktplaats,
    Groeten,…[Verder lezen]

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Koelsysteem T500" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @tjerk  Ik gebruik een kleine aquarium pomp met bypas  De bypas heb ik gemaakt omdat de pomp te hard pompt voor mijn Alquitara ketel die ik ook nog heb, ik regel de bypas zo dat ik voldoende druk houd om…   Meer lezen»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Koelsysteem T500" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @tjerk 
    Ik gebruik een 160 liter vat met een pompje, heb geen ijskoeling nodig en genoeg water om niet te warm te worden.
    Groet, @ndré 😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Mash maken" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @tjerk 
    als je minder suiker gebruikt word de opbrengst minder.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Mash maken" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    Hoi @tjerk 
    niet meer dan 5,5 kilo suiker per 25 liter mash.
    Cheers alvast
    Groeten, @ndré 😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo stokers" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    😀
     

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Volledig recept whiskey maken" – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Projecten 2023" – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hoi iedereen" – 3 jaren, 4 maanden geleden

    @hasselaar welkom op dit leerzame en leuke forum.
    Al doende leert men.
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré🥃😎
     

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Beginnend hobbyjeneverstoker" – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Na motorrijden, verschillende BBQ's….." – 3 jaren, 4 maanden geleden

    @eazyrider 
    Stephan welkom.
    Cheers alvast 
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid" – 3 jaren, 4 maanden geleden

    @ruben124 
    welkom op dit leuke en leerzame forum 
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens