Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Robberts workshop anno 2023" – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuw op dit forum,en wat bezit ik voor een parel?" – leuk 3 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum,en wat bezit ik voor een parel?" – 3 jaren, 4 maanden geleden

    @geronimo 
    Al doende leert men 🥃
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum,en wat bezit ik voor een parel?" – 3 jaren, 4 maanden geleden

    @geronimo 
    welkom op dit leuke en leerzame Forum.
    Cheers alvast,
    groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum,en wat bezit ik voor een parel?" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @johanna welkom op dit leuke forum.
    Mooie ketel maar ik zou niet weten waar deze voor gebruikt is.
    Cheers alvast.
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum,en wat bezit ik voor een parel?" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @johanna welkom op dit leuke forum.
    Mooie ketel maar ik zou niet weten waar deze voor gebruikt is.
    Cheers alvast.
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Voorbereiding voor kleine workshop in januari." – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw hier" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @noobstoker 
    Nee, beste om de smaak te behouden is een koperen Alambiek volgens mij.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw hier" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @noobstoker 
    Goed om te lezen dat je nogal wat van plan bent te maken, maar Whisky is echt het lekkerste als je deze maakt van gemoute granen 🤷‍♂️Cheers, groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuw hier" – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Eerste keer" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @berrylaemers waarom wachten als je al kunt stoken?
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw hier" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @noobstoker 
    Rutger welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Wat voor een lekkers ben je van plan om te gaan stoken?Cheers alvast 
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "We hebben een alcohol tester en net een PH tester besteld" – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Vermogensregelaar T500 of andere …" – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Vermogensregelaar T500 of andere …" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @bouwkunde 
    Zit er een Frans WCD aan?

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Vermogensregelaar T500 of andere …" – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "aanlengen 80% alcohol" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @jolanda68 
    bereken tool om alcohol op het juiste percentage te maken
    https://www.eclecticsite.be/calc/bier_hoeveelheid.htm
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "aanlengen 80% alcohol" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @jolanda68 
    Verdunnen met water totdat je de juiste sterkte hebt, hier zijn berekeningswijze tooltjes voor op internet te vinden (ik zal straks ook even kijken)
    water moet wel op de zelfde temperatuur zijn als de te verdunnen drank.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Diverse fruit" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @rinus55, een heerlijke fruit schnaps.
    Hij staat nu op eikensnippers en walnoten doppen om nog extra smaak te genereren.
    Cheers, 
    Groet, @ndré🥃😎

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens