Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "3 liter kolom distilleerketel" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "3 liter kolom distilleerketel" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "3 liter kolom distilleerketel" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @jurre 
    Snap ik helemaal, is er ook geen 10 liter verkrijgbaar?
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "3 liter kolom distilleerketel" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    Hoi @jurre 
    Ik zou dan ook voor een 5 liter ketel gaan.
    Is er geen alternatieve ketel waar je het zelfde mee kunt bereiken?
    Cheers alvast 
    Groet, @ndré😎🥃
     

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @oostermuis 
    Goed bezig kerel, vooral omdat je rum wilt maken.
    verstandig om de melasse gelijk mee te nemen 👌
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @oostermuis 
    Welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Stookwinkel heeft momenteel melasse te koop om heerlijke rum van te maken.
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Rietsuiker melasse afhalen, deze week 14KG € 20,00" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "installatie te koop" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @ludo 
    Je moet eerst 5 berichten op het forum plaatsen voordat je er foto’s kunt bijvoegen.
    ps. ik heb deze info niet voor mijzelf gevraagd maar voor op het forum.
    Succes met de verkoop
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "installatie te koop" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @ludo 
    Heb je nog wat meer info over de ketel en wat foto’s er bij?
    Ter verduidelijking voor wat je verkoopt.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Een tijdelijke schouder om een beetje te leunen, een handreiking die liefde voor het stoken uitstraalt." – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Appels & Peren" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Diverse fruit" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Diverse fruit" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @murmillo 
    aik heb SN9 gist gebruikt, daar heb ik altijd wat van liggen en bevalt mij goed.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Diverse fruit" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    Hoi @murmillo,
    Ik heb tijd zat, dus ik ga het zeker goed laten vergisten.
    Liever wat later dan te snel.
    Cheers alvast, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Diverse fruit" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Diverse fruit" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @murmillo  Ik heb iets van 25 liter van Pruimen, appel, bramen en veel rood fruit. Rook lekker en net wat jij zegt het vergist lekker rustig. Ik dacht dat ik het vandaag al wel kon stoken maar het gist nog…   Meer lezen»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Diverse fruit" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @bewust 
    Ja alles bij elkaar in de ton gemikt.
    Ben ook benieuwd hoe het straks gaat smaken 😋
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré posted a new topic "Diverse fruit" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    Deze week heb ik diverse fruit in mijn gistvaatje gedaan. Af en toe de kelder opruimen voor een nieuwe lading weck potten met inhoud. mijn vrouw had diverse fruit ingewerkt in de kelder staan in weck potten, zoals pruim, bramen…   Meer lezen»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Mispels ." – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert 
    Ik ben het er helemaal mee eens om het relax te doen, blijft uiteindelijk een hobby waar niets moet.
    Cheers alvast.
    Groet, @ndre😎🥃

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 12 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 4 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens