Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Mispels ." – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert 
    zo dat is inderdaad een hele bewerking. Ik heb nog nooit iets met mispels gedaan. Ik ben nu verschillend fruit aan het vergisten hopelijk volgende week wat lekkers van maken.
    groeten, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Mispels ." – 3 jaren, 8 maanden geleden

    hoi @robbert,
    doe je de honing mengen met de mispels?
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Mispels ." – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "wat moet in het sap om calvados te stoken" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Voorstellen" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @spouterace 
    welkom Dennis,
    Cheers alvast, groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "wat moet in het sap om calvados te stoken" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @bobby 
    de pulp die jij wilt uitfilteren kan ook in een kookzak mee destilleren, zo krijg je meer smaak mee.
    Succes.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Weer een nieuwe" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuw op forum" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @rokisi 
    welkom, Cheers 🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Op bezoek bij : – x -" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Op bezoek bij : – x -" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Op bezoek bij : – x -" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Aangenaam!" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @diederrick 
    welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Eigen maaksel en vervolg projectje" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Grappa" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Sinaasappel-likeur" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Sinaasappel-likeur" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @pikketanus 
    Ik dacht dat er bedoeld werd dat alles weer gekookt zou worden, vond het al vreemd.
    Ik gebruik ook altijd veel minder suiker dan een recept aangeeft, als het achteraf nodig is kan je het altijd nog toevoegen.
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Sinaasappel-likeur" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @stookertje 
    mals je het 10 minuten kookt vervliegt toch veel van de alcohol?
    groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "voorstellen fruitliefhebber" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @fruitliefhebber 
    Welkom op dit leuke forum.
    Fruit genoeg nu om wat lekkers van te maken 
    Cheers alvast 
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Eerste keer fruit vergisten" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    hallo @martin74  Ten eerste is het geen domme vraag. de hoeveelheid fruit ligt aan de inhoud van het vergistingsvat. tijdens het vergisten word het volume groter dus het vergistingsvat niet tot de rand toe vullen. Als je dat wel doet…   Meer lezen»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Eerste keer fruit vergisten" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @martin74 
    NOOIT roeren tijdens de vergisting 👊
    Beter had je de appels en peren even een paar minuten kunnen laten koken voor het ontsnappen van het fruit.
    Succes verder.
    Groet, @ndré 😎🥃

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 13 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 4 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens