Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen; T500 transformer" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @schildpad95 
    Zelf heb ik er een in elkaar gezet met een setje van “Conrad”
    Werkt prima 👌
    zou je op hun site moeten kijken als je dat wat lijkt.
    Succes, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "G30 alternatieve thermometer voor de alembi/copper dome" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Asperges likeur" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @harrymuyres 
    zo moet je toch voor jezelf bepalen wat je lekker vind.
    mooi dat het beter is geworden na wat verandering.
    Cheers 
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Asperges likeur" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo allemaal, Ik ben Dirk en ben nieuw hier. Ik wil graag veel leren over deze nieuwe hobby, vandaar." – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Hoi @dirkje 
    welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Voorstelling Ghost" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Hoi @ghost 
    Welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Cheers, 
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Razend enthousiast" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Hallo @zotje,
    welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Cheers alvast.
    Groeten, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Roze gin" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert 
    stookwinkel heeft het helaas niet, ik wou het graag hier ergens in de buurt (Twente)halen maar dat word nogal een dingetje.
    in ieder geval bedankt.
    Groeten, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Roze gin" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Hallo @robbert 
    Weet je zo waar ik Vislijm kan kopen?
    groeten, André 😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Topic 2000 ChrisV Moonshine" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Limochello heel bitter" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @houthakkertje 
    weggooien is sowieso zonde, je kunt het altijd nog opnieuw destilleren.
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Grappa" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Charentaise" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Melasse te koop" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Grappa" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @bluesgoor 
    ik gebruik inderdaad geen au bain Marie ketel
    ook gebruik ik geen kooksteentjes, alleen een rvs rooster dat iets van 3 centimeter boven de bodem staat.ik zou er ook voldoende water bij doen tegen het droogkoken.
    Groeten, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Grappa" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @bluesgoor 
    zelf heb ik een rooster van geperforeerd rvs op pootjes onder in de ketel gemaakt.
    werkt ook prima.
    succes, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Verse druiven (nog even) bewaren?" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @zoef 
    sowiezo in de koeling bewaren anders in een gistvat.
    Als je ze pet of met een mixer fijn maakt komen de meeste steeltjes wel los, maar kunnen ze al wel beginnen te vergisten.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "eerste maal stoken met mijn alquitara" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @johans 
    mijzelf vind 2,5 liter te klein, maar er zullen forum leden zijn die het prima vinden.
    groet, @ndré🥃😋

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "vertrek" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "vertrek" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @patrickvink 
    mij heb je een mailtje gestuurd
    groet, @ndre 

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 14 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens