Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "voorstellen Rinus55" – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Zo simpel is vodka beslag ." – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hoi" – 3 jaren, 10 maanden geleden

    @rini 
    Schoonstoken met azijn hoeft volgens mij niet, gewoon een keer met water stoken.
    Groeten @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hoi" – 3 jaren, 10 maanden geleden

    @rini welkom op dit leuke forum.
    Succes met het maken van al dat lekkers.
    Cheers alvast
    Groeten, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hoi" – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Even voorstellen" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Even voorstellen" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Aangenaam!" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @gleneddy 
    welkom kerel 
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Myrobalan (kerspruim , ook vaak aangezien voor maribellen ) vroeg dit jaar." – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Reflux condenser zelf maken." – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "14,9% evenementen alcohol aangeboden" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @hoekie1990 
    Jammer dat Hoekie niet meer reageert.

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "14,9% evenementen alcohol aangeboden" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Is het nodig?" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Appels vergisten" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @harrymuyres 
    Ik zou het 75% appel en 25% peer doen.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "voorstellen" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @lydia welkom om dit leuke leerzame forum.
    Wat voor een drankjes wil je gaan proberen te maken?Cheers alvast, @ndré 😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Flessen, weckpotten en andere recipiënten (winkels)" – leuk 3 jaren, 12 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "14,9% evenementen alcohol aangeboden" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren geleden

    @robbert gefeliciteerd 🥳 🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Alcohol meter" – 4 jaren geleden

    @pulle 
    ik heb inderdaad een maatglas met voet.

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Alcohol meter" – 4 jaren geleden

    @pulle 
    ik gebruik altijd een maatglas om het percentage te meten met een dobber, als je wilt kun je hier nog een klein stukje siliconen slang onderin leggen.
    Nooit meer problemen.
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 17 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens