Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren geleden

    @murmillo 
    het is gemaakt van (echt waar) alcoholvrij bier, daar zit zoveel suiker in en heb dat laten vergisten en daarna stoken.
    vervolgens op kruiden laten marcheren zoals zoethout, piment, kaneel steranijs, koreander en jeneverbes.
    cheers, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren geleden

    Vandaag een zelf gefabriceerde bierborrel.
    Cheers, @ndré🥃😎
     20CB5FED-97AE-407E-8D68-C86A18D5E04F.jpeg

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Na klaren te ruw met overhevelen!" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Na klaren te ruw met overhevelen!" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Alcohol meter" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "sorry" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Voorstellen Flip" – 4 jaren geleden

    @flip 
    Fruitbomen een keer goed snoeien doet wonderen.
    Cheers alvast, 
    @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "voorstellen" – 4 jaren geleden

    Rinus welkom op dit leuke forum.
    Cheers alvast

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "voorstellen" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Duur van de gisting" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Duur van de gisting" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Duur van de gisting" – 4 jaren geleden

    @weaver 
    Het kan niet zo zijn dat het zo lang duurt voordat het uit gegist is.
    ik heb ook wel eens gist gehad wat niet werkte en heb toen SN9 gist toegevoegd waarna het prima ging gisten.
    Succes er mee.
    Groet, @ndré 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Stookboeken PDF ( om te delen )" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Even voorstellen jeroen van den Berg woonachtig in Steenwijk. Graag wil ik van jullie leren. Er is genoeg te lezen op dit forum heel blij mee." – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Ketel opgewaardeerd" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Verklikkertje" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @thomas-aquinas 
    Welkom op het leerzame en leuke forum.
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuwe stoker" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 18 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens