-
@ndré vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren geleden
@murmillo
het is gemaakt van (echt waar) alcoholvrij bier, daar zit zoveel suiker in en heb dat laten vergisten en daarna stoken.
vervolgens op kruiden laten marcheren zoals zoethout, piment, kaneel steranijs, koreander en jeneverbes.
cheers, @ndré🥃😎 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren geleden
Vandaag een zelf gefabriceerde bierborrel.
Cheers, @ndré🥃😎
20CB5FED-97AE-407E-8D68-C86A18D5E04F.jpeg -
@ndré vind forumbericht "Na klaren te ruw met overhevelen!" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "Na klaren te ruw met overhevelen!" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "Alcohol meter" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "sorry" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Voorstellen Flip" – 4 jaren geleden
@flip
Fruitbomen een keer goed snoeien doet wonderen.
Cheers alvast,
@ndré -
@ndré antwoordde op het onderwerp "voorstellen" – 4 jaren geleden
Rinus welkom op dit leuke forum.
Cheers alvast -
@ndré vind forumbericht "voorstellen" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "Duur van de gisting" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "Duur van de gisting" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Duur van de gisting" – 4 jaren geleden
@weaver
Het kan niet zo zijn dat het zo lang duurt voordat het uit gegist is.
ik heb ook wel eens gist gehad wat niet werkte en heb toen SN9 gist toegevoegd waarna het prima ging gisten.
Succes er mee.
Groet, @ndré 🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Stookboeken PDF ( om te delen )" – leuk 4 jaren geleden
-
@ndré vind forumbericht "Ketel opgewaardeerd" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Verklikkertje" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 4 jaren, 1 maand geleden
@thomas-aquinas
Welkom op het leerzame en leuke forum.
Cheers, @ndré😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "Nieuwe stoker" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
- Meer laden