Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Twee haagse stokers" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @niles welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Cheers 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Twee haagse stokers" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Rum uit de vensterbank?*%?!" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Rum uit de vensterbank?*%?!" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Schalen van hazelnoten vs walnoten" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Schalen van hazelnoten vs walnoten" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @odevie 
    ik gebruik ook walnoten doppen.
    Ben benieuwd wat er met andere soort van doppen gebeurd kwa smaak.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Essence opnieuw stoken" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Essence opnieuw stoken" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @lambik  volgens mij kun je alles opnieuw destilleren, zo vaak als je wilt. ook kun je alles door een koolfilter halen om de smaak wat te neutraliseren. ik heb zelfs van alcoholvrij bier een heerlijk drankje gemaakt met kruiden en…   Meer lezen»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Het kleine vaatjes topic" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Installatie van onder het stof" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Grote fles whisky geknapt 😩" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Je eigen vat met 53 gallon whisky, minstens 10 jaar laten rijpen. Wie denkt / doet mee?" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Je eigen vat met 53 gallon whisky, minstens 10 jaar laten rijpen. Wie denkt / doet mee?" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Je eigen vat met 53 gallon whisky, minstens 10 jaar laten rijpen. Wie denkt / doet mee?" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hallo ik ben Jan en net nieuw hier !" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Grote fles whisky geknapt 😩" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @pulle 
    helaas wel, had het ook liever opgedronken.
    cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hallo ik ben nieuw." – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Voorstellen" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 19 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens