-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Twee haagse stokers" – 4 jaren, 1 maand geleden
@niles welkom op dit leuke en leerzame forum.
Cheers 🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Twee haagse stokers" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Rum uit de vensterbank?*%?!" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Rum uit de vensterbank?*%?!" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Schalen van hazelnoten vs walnoten" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Schalen van hazelnoten vs walnoten" – 4 jaren, 1 maand geleden
@odevie
ik gebruik ook walnoten doppen.
Ben benieuwd wat er met andere soort van doppen gebeurd kwa smaak.
Groet, @ndré🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Essence opnieuw stoken" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Essence opnieuw stoken" – 4 jaren, 1 maand geleden
@lambik volgens mij kun je alles opnieuw destilleren, zo vaak als je wilt. ook kun je alles door een koolfilter halen om de smaak wat te neutraliseren. ik heb zelfs van alcoholvrij bier een heerlijk drankje gemaakt met kruiden en… Meer lezen»
-
@ndré vind forumbericht "Het kleine vaatjes topic" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Installatie van onder het stof" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré vind forumbericht "Grote fles whisky geknapt 😩" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Hallo ik ben Jan en net nieuw hier !" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Grote fles whisky geknapt 😩" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@pulle
helaas wel, had het ook liever opgedronken.
cheers, @ndré😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "Hallo ik ben nieuw." – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Voorstellen" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
- Meer laden