-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Voorstellen" – 4 jaren, 2 maanden geleden
Welkom @lemmy,
ER is genoeg te lezen en te leren op dit forum.
Ik ben geen fan van turbo gist, de drankjes die je wilt maken zijn altijd lekker als je er aandacht aan besteed.
Cheers alvast, Groeten, @ndré (ook uit het oosten) -
@ndré vind forumbericht "Suiker" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Bubble plate kolom." – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Whisky uit 1965" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 2 maanden geleden
Hallo @robbert,
De whisky 1965 was heerlijk.
lekker vol van smaak, graan smaak goed te proeven.
Nogmaals dank en als de 1965 nog word gevonden houd ik me aanbevolen.
Groete, @ndré🥃😎
Cheers -
@ndré vind forumbericht "Whisky uit 1965" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "ketel vulling" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@rummy-dummy
mals je de ketel te vol doet kan door het opwarmen van de vloeistof deze uitzetten en overkoken.
Cheers, @ndré🥃😎 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 2 maanden geleden
Hallo @robbert,
Flesje goed ontvangen (goed verpakt)
Ga in het weekend proeven, maar is een goed bouwjaar dus zal best smaken.
laat je mij nog weten wat de betaling betreft?
groeten, @ndré🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Bubble plate kolom." – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Hallo" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "sugerwash" – 4 jaren, 2 maanden geleden
@robbert bedankt.
ga ik volgende week een paar maken 👌
bedankt voor het delen.
groeten, @ndré😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "sugerwash" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "sugerwash" – 4 jaren, 2 maanden geleden
Hoi @robbert
Zou je mij de maten willen doorgeven zodat ik zelf ook een paar RVS watersloten kan draaien?
Alvast bedankt,
Groeten, @ndré -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@robbert
bedankt alvast 👍
Groeten, @ndré😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "Whisky uit 1965" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Whisky uit 1965" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Mijn eigenbouw ketel" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden
-
@ndré vind forumbericht "Stookwinkel stapt over naar PostNL" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo allemaal!" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@keije
Welkom Frits.
volgens mij moet je eerst iets van 5 berichten in het Forem zetten alvorens je foto’s kunt uploaden.
Cheers alvast, Gr, @ndré🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Mancave overpeinzingen" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden
- Meer laden