Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Vanille suiker in Whisky" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @bazz 
    ik heb aan 50% Rum het volgende toegevoegd:
    zoethout, piment, kaneel jeneverbes, ster anijs en koriander 
    gelagerd op kersenhout en walnotendoppen.
    De verhouding moet je zelf naar smaak uitproberen.
    Cheers, @ndré 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Vanille suiker in Whisky" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @bazz 
    dit is na het stoken (marcheren)
    ik heb het aantal ingrediënten van een recept,
    ik zal het eens opzoeken
    groet, André

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Vanille suiker in Whisky" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    Hallo @bazz.
    Aan mijn whisky voeg ik niets toe, ik zet het op eikenhout met walnotendoppen.
    Aan de rum voeg ik wel kruiden toe om een spicy rum te maken. 
    Bijvoorbeeld peper, kruidnagel anijs kaneel en nog een aantal,
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert 
    fijn dat hij het wil verkopen aan mij.
    ik woon in Twente, zal je proberen mijn adres te mailen
    groeten, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert 
    Sorry voor de late reactie, was even uit de lucht.
     

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert 
    Daar wil ik hem wel voor overnemen.
     

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert 
    Is prima, laat maar horen.
     

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Whisky uit 1965" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert 
    het liefs 1965; maar 64 mag ook wel.

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert 
    Fijn dat hij dat wil uitzoeken 👌

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Whisky uit 1965" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Absinth recepten uit werkboek 1863" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Bordeaux mais poffen" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Bordeaux mais poffen" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bordeaux mais poffen" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @tedestillaat 
    hoe lang laat je de mais weken, voordat het gedroogd moet worden?Het kan toch wel drogen in de zon?
    groeten, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Bordeaux mais poffen" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bordeaux mais poffen" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert 
    Ik ga het gewoon een keer proberen om te kijken wat het resultaat is, lukt het niet gaat het in het kippenhok.
    Groeten, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Bordeaux mais poffen" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bordeaux mais poffen" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    Hoi @robbert,
    mijn zoon heeft een popcornmachine en volgens mij gebruik je daagr geen olie bij.
    ik heb ook al een keer de kook erover gehad maar de mais blijft hard.
    vandaar het poffen.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré posted a new topic "Bordeaux mais poffen" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    Hallo medestokers,
    Ik heb Bordeaux mais wat best wel (te)hard is om te malen.
    kan ik deze mais ook eerst in een popcorn machine laten poffen?
    Alvast bedankt voor het meedenken?Groet, @ndré 😎🥃

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

  • Jac

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 22 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens