Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Een goedendag" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert 
    Dat heb ik nooit gedaan, cognac stook ik in een alambiek net als whisky.
    Ik haal het wel vaker over maar gebruik eigenlijk nooit het overgebleven gedeelte voor een tweede of derde overhaal.
    Groet,
    @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @alchemist 
    Gelijk heb je, zelf gebruik ik ook nooit het overgebleven product van een vorige stook.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @alchemist 
    Toch staan er veel herkenbare items en weetjes in.
    En dat ze zo lang geleden al whisky blenden, leuk om te lezen.
    Cheers, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @alchemist 
    Toch staan er veel herkenbare items en weetjes in.
    En dat ze zo lang geleden al whisky blenden, leuk om te lezen.
    Cheers, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @alchemist 
    succes gewenst dan maar voor een mooi en lekker biertje 🍻

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @alchemist 
    mis ook geen haast bij natuurlijk.
    wat voor een lekkers ben je aan het brouwen?
    Cheers alvast.
    Groeten, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "vraag mbt brouwketel" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    Ik kijk mee, ben ook wel benieuwd.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @alchemist 
    Als er leuke en leerzame dingen in staan graag delen?
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Mountain Dew" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Een Rum experiment" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Hoi, ik stel me dan ook maar even voor." – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Grote fles whisky geknapt 😩" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 1 dag geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens