Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Meer fruit concentraten bij Stookwinkel" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Lageren op Hout" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bramen eau de vie" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    @alambiek 
    als het een tijdje staat, komt er steeds meer smaak vrij.
    Cheers alvast, 
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Nieuwe kolommen" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Appel en druiven" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    @lambikik
    Ik denk iets van 30 kilo druiven en 40 kilo aan appels
    Precies weet ik het niet.
    ik heb zaterdag alles bij elkaar gedaan en had totaal zo’n 4,5 liter van gemiddeld 50 of 60%, heb de sterkte nog niet gemeten.
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Appel en druiven" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    Vandaag 4,5 liter overgehouden van de appel/druif stook.
    Ruikt nu al lekker 😋 
    Cheers, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    @ronpal
    Welkom Ronald.
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Appel en druiven" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    Morgenvroeg dan toch maar doen.
    lijkt mij een lekkere combinatie.
    mn calvados vind ik ook wel lekker 
    groet, ,@ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Appel en druiven" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Appel en druiven" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré posted a new topic "Appel en druiven" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    Hallo stookvrienden, Ik ben van plan om morgen mijn appel stook samen met een druivenstook samen af te stoken. Ik heb van beide een aantal liter ruwstook staan. Zal ik deze combinatie wel of niet doen? Zelf lijkt het mij…   Read more»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Robbert's Tiny Projects" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "eau de vie stoken" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "eau de vie stoken" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    @johnny  Het liefst gooi ik er geen water bij, ik heb zelf een Schredder gemaakt waar ik de appels tot kleine stukjes maal. Als het geen zoete appels zijn gooi ik er wat suiker bij. ik gebruik altijd verschillende soorten…   Read more»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "eau de vie stoken" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    @johnny 
    volgens mij komen de meeste pitjes wel later bovendrijven als je de appels gekookt hebt en het sap eruit komt.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "eau de vie stoken" – 4 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "After Eight" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bramen eau de vie" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @alambiek 
    mij heb een stuk geperforeerde plaat op pootjes net boven de bodem staan.
    De zak raakt op deze manier de bodem niet en kan niet aanbranden.
    voor de rest drijft de zak inderdaad in de ketel.
    Groet, André🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bramen eau de vie" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @alambiek 
    Het meestoken van het fruit doe ik bijna altijd in een kookzak of kussensloop waar alle zeepresten en wasverzachter uitgespoeld is.
    Hierdoor word er veel meer smaak toegevoegd.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Bramen eau de vie" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 1 dag geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 7 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens