Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bramen eau de vie" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @alambiek 
    Ik zou sowieso 2 x stoken.
    Hoe langer de drank staat hoe meer smaak er terug komt.
    Je kunt natuurlijk altijd na het stoken extra fruit marcheren.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "eau de vie stoken" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Franse mais" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert  Ik weet dat er meerdere molens hier in de buurt zijn, er staat er ook 1 bij mijn zoon in de buurt (klarendal Arnhem). zo zullen er zeker meer zijn. Ik gebruik al helemaal geen kippenvoer of veevoer om…   Read more»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Franse mais" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert  
    Zal eens kijken, ik woon in Twente, daar hebben ze in de omgeving ook nog wel molens die malen.
    Inderdaad wel handig als je granen van het seizoen koopt 👍.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Franse mais" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Franse mais" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert 
     De vrijheid is een best eind uit de buurt, ik ga eerst hier in de omgeving vragen of ik wat kan halen.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Franse mais" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert bedankt,
    had in mijn vakantie in Frankrijk ook al gelezen en heb daar dus ook niet verder gekeken.
    ga inderdaad wel in Nederland kijken waar ik het kan kopen.
    Groet, @ndré 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Franse mais" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Franse mais" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Franse mais" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @saint-bonnet 
    word inderdaad een duur geintje.
    Laten we het maar niet kopen.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @haak 
    haha zal best, smaakt mij ook altijd prima, ik zit nu aan een Grolsch gerijpte Bok, ook erg lekker
    Cheers, @ndré 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @haak  Meestal krijg ik wel wat vershillende soorten appels en peren. Ik gooi ze door de schredder en doe ze dan in mijn vergistings ton. Ik doe het vergiste sap en appel (Kookzak) alles in mijn ketel. Altijd nog heerlijke…   Read more»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @haak 
    daar kun je zeer waarschijnlijk lekkere calvados van maken, vooral omdat het appel/perensap is.
    Cheers, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @bewust 
    Goedemiddag, waar haal je de sap vandaan?
    Zo te zien heb je een mooi aantal dozen staan.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Wanneer een vat nog iets lekt ?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Wanneer een vat nog iets lekt ?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 1 dag geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 7 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens