Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Wanneer een vat nog iets lekt ?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert oké ik dacht al, met een plaatje gaat het niet werken.
    kogeltje valt altijd weer op zijn plaats.
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Wanneer een vat nog iets lekt ?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert waar is je kogeltje gebleven?Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @murmillo 
    met van allerlei kruiden en verse alsem.
    Recept staat ergens vooraan bij recepten. Absinth zoeken op dit forum.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @murmillo 
    ruikt een beetje mint achtig 
    Cheers, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    Vandaag mijn zelfgemaakte Absinthe proeven 😋
    Cheets, @ndré🥃😎
     ABCAA770-B1C9-44C3-8BF9-28410C7CB0B6.jpeg

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen: N0tax" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @n0tax 
    welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Cheers,
    @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "tweede lading fruit toevoegen aan gistvat?" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    @stookje 
    Beter een tweede vat gebruiken.
    Niet bij het al vergistende fruit gooien.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "nieuwe brug dome" – 4 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Alcohol in het nieuws" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    Dan maken wij toch wel een betere kwaliteit aan drankjes.Gaat bij ons meer om de smaak dan de hoeveelheid.
    Cheers, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Alcohol in het nieuws" – 4 jaren, 8 maanden geleden

    26 Doden door alcohol in Rusland
    https://www.nu.nl/buitenland/6161441/tientallen-doden-en-zieken-door-vergiftiging-met-illegale-alcohol-in-rusland.amp?__twitter_impression=true
    cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Hulp nodig voor peren-drank" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "calvados probeersel" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "calvados probeersel" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @uridium 
    Ik gebruik houtsnippers die ik bij stookwinkel heb gekocht of eikenhout dat al 2 jaar in mijn brandhouthok heeft gelegen, deze in stukjes gehakt en met de brander erover.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hulp nodig voor peren-drank" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @xlr8 
    hoi Erwin,
    Ikzou de peren sowieso in de Fruitmolen malen en de pulp vergisten.
    Beste is om de peren inderdaad nog te laten rijpen als dat mogelijk is.
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "calvados probeersel" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 1 dag geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 7 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens