Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "calvados probeersel" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @chriske 
    Een klein handje vol op 5 liter, beetje op gevoel doen.
    zelf gooi ik er ook walnoten doppen bij.
    Daarna af en toe proeven totdat het op smaak is wat jij wenst en dan filteren door keukenrol.
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "calvados probeersel" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    Of hout Cuba’s zoals jij dat noemt Chriske.

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "calvados probeersel" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "calvados probeersel" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @chriske 
    ik gebruik ook altijd houtsnippers in grote glazen flessen, werkt Prima.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "calvados probeersel" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @chriske  dat is wel erg weinig voor 50 liter appelsap. Misschien  iet helemaal uit gegist? Waren het zoete appels?Zo niet had je suiker kunnen toevoegen, nu helaas niet meer mogelijkIk zou bij de 2 é stook wel water toevoegen zodat…   Read more»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Aangenaam" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "“Olleke bolleke”" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "andere (betere???) manier van de T500 gebruiken" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo allemaal," – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @roy-spierings 
    Hoi Roy, ik was 2 weken geleden nog in Baarle-Nassau op de camping, kun je niet bij Zuidam in de keuken kijken?
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Hallo allemaal vanuit Hengelo Ov" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "4l alambiek" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Misbruik van mijn Alquitara op een paal .." – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo allemaal vanuit Hengelo Ov" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @marcelleke Welkom op dit leuke en leerzame forum plaatsgenoot.
    Cheers alvast
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hoi" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @eline welkom op dit leuke en leerzame forum.
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Hoi" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Turbo 500" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @thetis 
    Bakkersgist kan ook, kun je kopen bij de warme bakker.
    Anders droge bakkersgist uit de supermarkt.
    groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "PH waaarde verbeteren" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Turbo 500" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @thetis hoi,
    zoek eens op T500 of mash.
    Er staat ontzettend veel op dit forum.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Meelezer voorstelronde" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    welkom Weaver.
    Cheers 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Bourbon Mais" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    @murmillo 
    het word nog druk bij de Nederlandse molens.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 1 dag geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 7 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens