-
@ndré liked forum post "t500 andere condensor" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "t500 andere condensor" – 5 jaren geleden
@carlosje
ik heb je een mail gestuurd, hopelijk komt hij over?.
Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "t500 andere condensor" – 5 jaren geleden
@robbert
oke dan ga ik dat maar eens een keer proberen te maken, ik vind het leuk om een en zonde uit te maken en te proberen.
groet, @ndré😎🥃 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "t500 andere condensor" – 5 jaren geleden
@robbert
heb je toevallig een foto van die lens die je gemaakt hebt?Ik zou ook wel eens willen proberen te maken en er mee stoken.
Groet, @ndré🥃😎 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "t500 andere condensor" – 5 jaren geleden
@carlosje
mooi dat je dat zelf kunt die binnenschroefdraad maken.
voor de grote moer met buitendraad kan ik de originele wel gebruiken.
-
@ndré liked forum post "t500 andere condensor" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "t500 andere condensor" – 5 jaren geleden
@carlosje
mooie condensor.
Vraagje van mij, hoe heb je de aansluiting van de condensor op de helm gemaakt?
groet, @ndré -
@ndré liked forum post "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 5 jaren geleden
@alchemist
waarom doe je doorverwezen naar 90 graden?
Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré liked forum post "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Keuze Copperdome op t500 of kleine ketel" – 5 jaren geleden
Hoi Ronnor,
zelf heb ik een T500 met koperen helm.
Hiermee maak ik van alles lekkers, Whisky, calvados cognac, armagnac, rum, enz.
natuurlijk kun je met een volledig koperen ketel (nog)meer smaak overhouden, het is maar net wat je wilt.
Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré liked forum post "Zelfbouw projectje upgrade liters pot still" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Ruilen…" – 5 jaren geleden
@mennod
ik ben nu op vakantie, wil hem best wel ruilen voor wat drank.
Waar kan het eventueel opgehaald worden?groet, @ndré😎🥃 -
@ndré liked forum post "Parterschap BBQ Pitmaster Comunity & Stookwinel" – 5 jaren geleden
-
@ndré liked forum post "Zelfbouw projectje upgrade liters pot still" – 5 jaren geleden
-
@ndré liked forum post "Zelfbouw projectje upgrade liters pot still" – 5 jaren geleden
-
@ndré liked forum post "Zelfbouw projectje upgrade liters pot still" – 5 jaren geleden
-
@ndré liked forum post "Zelfbouw projectje upgrade liters pot still" – 5 jaren geleden
-
@ndré liked forum post "Zelfbouw projectje upgrade liters pot still" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Ruilen…" – 5 jaren geleden
MennoD, Mooie condensor en Parrot, waarom wil je deze weg doen?
Groet, @ndré - Meer laden