Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "kan iemand me de papegaaiebek uitleggen?" – 5 jaren geleden

    @kees22
    Ik heb onder in de Parrot een klein stukje siliconen slang gelegd, werkt ook prima.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "eindelijk mijn potje klaar." – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Maischen" – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Maischen" – 5 jaren geleden

    @robbert
    Ik gebruik volledig gemoute granen.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Maischen" – 5 jaren geleden

    @alchemist @robbert, Ik behoef inderdaad niet een heel uitgebreide uiteenzetting, ik gebruik diverse mouten, van Whisky mout tot en met moet van een bierbrouwerij. Zoals het schema die @alchemist erop heeft gezet ben ik al erg tevreden mee. Ik wil…   Read more»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Maischen" – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Mash" – 5 jaren geleden

    @nafets
    Ga ik ook proberen 👍.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Mash" – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Maischen" – 5 jaren geleden

    @alchemist
    Kijk dat schema heb ik nu wat aan👍,
    Al die uitgebreide omschrijvingen zijn erg mooi maar is niets voor mij eerlijk gezegd.
    bedankt hiervoor.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré posted a new topic "Maischen" – 5 jaren geleden

    Hallo Stookvrienden.
    Ik lees verschillende tijden en temperaturen voor het maischen voor Whisky.
    bijvoorbeeld, 30 minuten op 55 graden, 45 minuten op 65 graden en 35 minuten op 72 graden.
    kan ik dit schema aanhouden?Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Mash" – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré posted a new topic "Mash" – 5 jaren geleden

    Hallo medestokers.
    Wat kan ik nog doen met de granen die overblijven van het maken van een mash voor mijn whisky?Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Grainfather "in gebruik" genomen." – 5 jaren geleden

    McCorner, gefeliciteerd met je Grainfather en je pensioen.
    Cheers, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Mashketel zelfgemaakt" – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Mashketel zelfgemaakt" – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Mashketel zelfgemaakt" – 5 jaren geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Vraag over jullie glaswerk" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @thekid
    Ik heb ook van allerlei flessen en potten.
    ik krijg het en der nog wel eens lege whisky flessen, heb ook 2 liter weckflessen van Ikea en van die 5 en 10 liter wijnflessen, eerst goed schoonmaken en dan gebruiken.
    groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Moonshiner" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @dumo
    Ik heb al een koperen helm en extra deksel
    Bedankt voor de info.
    Groet, @ndré

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 7 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens