-
@ndré antwoordde op het onderwerp "kan iemand me de papegaaiebek uitleggen?" – 5 jaren geleden
@kees22
Ik heb onder in de Parrot een klein stukje siliconen slang gelegd, werkt ook prima.
Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré liked forum post "eindelijk mijn potje klaar." – 5 jaren geleden
-
@ndré liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren geleden
-
@ndré liked forum post "Maischen" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Maischen" – 5 jaren geleden
@robbert
Ik gebruik volledig gemoute granen.
Groet, @ndré🥃😎 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Maischen" – 5 jaren geleden
@alchemist @robbert, Ik behoef inderdaad niet een heel uitgebreide uiteenzetting, ik gebruik diverse mouten, van Whisky mout tot en met moet van een bierbrouwerij. Zoals het schema die @alchemist erop heeft gezet ben ik al erg tevreden mee. Ik wil… Read more»
-
@ndré liked forum post "Maischen" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Mash" – 5 jaren geleden
@nafets
Ga ik ook proberen 👍.
Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré liked forum post "Mash" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Maischen" – 5 jaren geleden
@alchemist
Kijk dat schema heb ik nu wat aan👍,
Al die uitgebreide omschrijvingen zijn erg mooi maar is niets voor mij eerlijk gezegd.
bedankt hiervoor.
Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré posted a new topic "Maischen" – 5 jaren geleden
Hallo Stookvrienden.
Ik lees verschillende tijden en temperaturen voor het maischen voor Whisky.
bijvoorbeeld, 30 minuten op 55 graden, 45 minuten op 65 graden en 35 minuten op 72 graden.
kan ik dit schema aanhouden?Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré liked forum post "Mash" – 5 jaren geleden
-
@ndré posted a new topic "Mash" – 5 jaren geleden
Hallo medestokers.
Wat kan ik nog doen met de granen die overblijven van het maken van een mash voor mijn whisky?Groet, @ndré🥃😎 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Grainfather "in gebruik" genomen." – 5 jaren geleden
McCorner, gefeliciteerd met je Grainfather en je pensioen.
Cheers, @ndré😎🥃 -
@ndré liked forum post "Mashketel zelfgemaakt" – 5 jaren geleden
-
@ndré liked forum post "Mashketel zelfgemaakt" – 5 jaren geleden
-
@ndré liked forum post "Mashketel zelfgemaakt" – 5 jaren geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Vraag over jullie glaswerk" – 5 jaren, 1 maand geleden
@thekid
Ik heb ook van allerlei flessen en potten.
ik krijg het en der nog wel eens lege whisky flessen, heb ook 2 liter weckflessen van Ikea en van die 5 en 10 liter wijnflessen, eerst goed schoonmaken en dan gebruiken.
groet, @ndré😎🥃 -
@ndré liked forum post "Moonshiner" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
@dumo
Ik heb al een koperen helm en extra deksel
Bedankt voor de info.
Groet, @ndré - Meer laden