Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @larsje40
    Dat is ook wel een dingetje dat schoonmaken, fijn dat het zo gemakkelijk gaat en dat ie naar behoren werkt.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @larsje40
    Dat is ook wel een dingetje dat schoonmaken, fijn dat het zo gemakkelijk gaat en dat ie naar behoren werkt.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @jaapjanjoost
    oke dan heb ik dat misschien ook wel verkeerd begrepen, kooksteentjes heb ik nog een heel pak van liggen.
    ik snuffel nog eerst wat in de rondte om mij goed te oriënteren.
    bedankt voor de info👍Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert bedankt voor je antwoord.
    ik ga er over nadenken 🤔 
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @jaapjanjoost
    Bedankt voor je reactie 👍
    Dus als ik het goed begrijp werkt een brouwketel eigenlijk niet goed.
    groet, @ndré😎🥃
     

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Eventueel andere suggesties ook welkom.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré posted a new topic "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Hallo medestokers,
    ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Welke brouwketel kan ik het beste kopen?
    Easybrew, Brewmonk of Klarstein?
    Volgens mij zijn het soortgelijke ketels in het zelfde prijs groep.
    Alvast bedankt voor het meedenken?
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen.." – 5 jaren, 1 maand geleden

    @efgepe
    Welkom Fred.
    Cheers alvast.
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Hallo allemaal, het ligt dus echt wel aan de web browser, ik gebruik nu Chrome en blijf netjes ingelogd. Als ik het via Safari inlog moet ik wel 6 x of vaker geen robot zijn. Ondankt dat is het wel…   Read more»

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Welkom Willem.
    Cheers alvast 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Voor het eerst Whisky stoken" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Zoekfunctie?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @pruttel
    op mijn telefoon en tablet staat inderdaad het maantje maar op de pc niet, ik verander ook nooit ( vind ik niet nodig)
    groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Zoekfunctie?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @brice3010 dat weet ik niet
    Misschien Antonio uit het hoge noorden wel.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Zoekfunctie?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    bij de loep, rechts bovenin bij de zwarte balk.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo, ik ben Kees en stel me even voor" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @keesmink
    Welkom, en wat gaaf dat je in de Betuwe woont met zoveel fruit.
    Ik zou bijna jaloers worden.
    Cheers, @ndré

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens