-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
@larsje40
Dat is ook wel een dingetje dat schoonmaken, fijn dat het zo gemakkelijk gaat en dat ie naar behoren werkt.
Groet, @ndré -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
@larsje40
Dat is ook wel een dingetje dat schoonmaken, fijn dat het zo gemakkelijk gaat en dat ie naar behoren werkt.
Groet, @ndré -
@ndré liked forum post "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré liked forum post "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
@jaapjanjoost
oke dan heb ik dat misschien ook wel verkeerd begrepen, kooksteentjes heb ik nog een heel pak van liggen.
ik snuffel nog eerst wat in de rondte om mij goed te oriënteren.
bedankt voor de info👍Groet, @ndré🥃😎 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
@robbert bedankt voor je antwoord.
ik ga er over nadenken 🤔
groet, @ndré🥃😎 -
@ndré liked forum post "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
@jaapjanjoost
Bedankt voor je reactie 👍
Dus als ik het goed begrijp werkt een brouwketel eigenlijk niet goed.
groet, @ndré😎🥃
-
@ndré liked forum post "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
Eventueel andere suggesties ook welkom.
Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré posted a new topic "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden
Hallo medestokers,
ik zie door de bomen het bos niet meer.
Welke brouwketel kan ik het beste kopen?
Easybrew, Brewmonk of Klarstein?
Volgens mij zijn het soortgelijke ketels in het zelfde prijs groep.
Alvast bedankt voor het meedenken?
Groet, @ndré😎🥃 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen.." – 5 jaren, 1 maand geleden
@efgepe
Welkom Fred.
Cheers alvast.
Groet, @ndré🥃😎 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
Hallo allemaal, het ligt dus echt wel aan de web browser, ik gebruik nu Chrome en blijf netjes ingelogd. Als ik het via Safari inlog moet ik wel 6 x of vaker geen robot zijn. Ondankt dat is het wel… Read more»
-
@ndré liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 1 maand geleden
Welkom Willem.
Cheers alvast 🥃😎 -
@ndré liked forum post "Voor het eerst Whisky stoken" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Zoekfunctie?" – 5 jaren, 1 maand geleden
@pruttel
op mijn telefoon en tablet staat inderdaad het maantje maar op de pc niet, ik verander ook nooit ( vind ik niet nodig)
groet, @ndré😎🥃 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Zoekfunctie?" – 5 jaren, 1 maand geleden
@brice3010 dat weet ik niet
Misschien Antonio uit het hoge noorden wel.
Groet, @ndré -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Zoekfunctie?" – 5 jaren, 1 maand geleden
bij de loep, rechts bovenin bij de zwarte balk.
Groet, @ndré -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Hallo, ik ben Kees en stel me even voor" – 5 jaren, 1 maand geleden
@keesmink
Welkom, en wat gaaf dat je in de Betuwe woont met zoveel fruit.
Ik zou bijna jaloers worden.
Cheers, @ndré - Meer laden