Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Hallo, ik ben Kees en stel me even voor" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Nu ingelogd via Chrome en tot nu toe blijf ik nog steeds ingelogd.
    Blijf ik maar via Chrome in de lucht😁.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Ik ga het morgen op Chrome proberen, moet vandaag werken. Hopelijk gaat het dan wel goed (ga ik wel vanuit😁)
    groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Ik baal er wel van, duurt steed langer om op het forum te komen.
    Als dat zo doorgaat zal ik Jan eens bellen of het anders kan😩😩😩
    Groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @stefanjo
    1 x per week verwijder ik mijn geschiedenis ongeveer,
    ik moest net alweer opnieuw geen robot zijn.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @stephan.
    ik vind de foto’s soms wel heel erg onduidelijk.
    ik ga er natuurlijk vanuit dat jullie je best doen om alles piekfijn in orde te maken 👍
    Agroet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @stephan,
    meestal plaats ik dat vinkje wel maar komt de robot weer terug helaas.
    Ik snap ook wel dat er beveiligd moet worden maar wel irritant dat je maar blijft foto’s aanklikken tot wel 10x.
    Groet, @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Verzendkosten en invoerkosten." – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Verzendkosten en invoerkosten." – 5 jaren, 1 maand geleden

    Waar?

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Dit moet echt veranderen, begint gewoon vervelend te worden.
    Of is dit een manier om de mensen van het Stookforum te weren? Groet, @ndré😎🥃 🤬🤬😡😡😬😬😬😬😬😬😬

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré posted a new topic "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Hallo allemaal,
    ik ben soms wel 5 minuten bezig met inloggen.
    vooral het verifiëren van (ik ben geen robot)
    afbeeldingen vind ik niet erg scherp zelfs met bril.
    wie ondervind dit ook?

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Sterke verhalen over Rum (en alchemie)" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hoe liter?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @ray,
    Ligt er aan hoeveel % de stookwijn heeft, 70% kun je na 1 of 2x stoken bereiken.
    Alleen de hoeveelheid kun je nog niet bepalen.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Mijn ketel" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens