Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Vintage Badel Sljivovica Old Plum Brandy" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @unesco
    Mooi dat je een wijngaard hebt en zelf wijn van de druiven te maakt.
    Van druivenpulp kun je Grappa maken.
    Whisky maak je van Granen.
    Groet, @ndré

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Foutje… vlam in de pan" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Wanneer heet iets brandy, eu de vie, cognac, etc etc" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Stookforum Merchandise" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Mijn opstelling" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Verwarmen Spaanse ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Voorstellen…" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Wanneer heet iets brandy, eu de vie, cognac, etc etc" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Ik geef zelf (aangepaste) namen aan mijn drankjes.
    Zoeplapnploage, Alle proem in drek, moaneschien, Bitterkloas.
    En zo kun je nog meer namen voor drankjes zelf verzinnen en eventueel leuke etiketjes voor maken
    Groet, André
     

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "eikenhout en snippers en een waarschuwing" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "eikenhout en snippers en een waarschuwing" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Stoofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré liked forum post "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens