-
@ndré liked forum post "Vintage Badel Sljivovica Old Plum Brandy" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Gegroet alle stokers" – 5 jaren, 2 maanden geleden
@unesco
Mooi dat je een wijngaard hebt en zelf wijn van de druiven te maakt.
Van druivenpulp kun je Grappa maken.
Whisky maak je van Granen.
Groet, @ndré -
@ndré liked forum post "Foutje… vlam in de pan" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Stookforum Merchandise" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Mijn opstelling" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Verwarmen Spaanse ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Voorstellen…" – 5 jaren, 3 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Wanneer heet iets brandy, eu de vie, cognac, etc etc" – 5 jaren, 3 maanden geleden
Ik geef zelf (aangepaste) namen aan mijn drankjes.
Zoeplapnploage, Alle proem in drek, moaneschien, Bitterkloas.
En zo kun je nog meer namen voor drankjes zelf verzinnen en eventueel leuke etiketjes voor maken
Groet, André
-
@ndré liked forum post "eikenhout en snippers en een waarschuwing" – 5 jaren, 3 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "eikenhout en snippers en een waarschuwing" – 5 jaren, 3 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Stoofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
@ndré liked forum post "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
- Meer laden