-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 3 maanden, 2 weken geleden
@chriswisky goed bezig weer Chris.
Je maakt me wel elke keer nieuwsgieriger naar je drank 😜 -
Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 3 maanden, 2 weken geleden
-
Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 3 maanden, 2 weken geleden
-
Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 3 maanden, 2 weken geleden
-
Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 3 maanden, 2 weken geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 3 maanden, 2 weken geleden
Bij de ‘Tabak Mulen’ in het plaatsje Haren, net over de grens hadden ze naast stellingen rookwaren (gelukkig maar want ik rook niet) ook een mooi assortiment met in de buurt gebrouwen bier en ook een aantal spiritualiën wat mijn… Lees verder»
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 3 maanden, 2 weken geleden
@stookforum Prachtig en lekker zulke producten 🥃, ik snap je helemaal 👍.
-
Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 3 maanden, 2 weken geleden
-
Paolo vind forumbericht "Test test 1,2,3 !" – leuk 3 maanden, 3 weken geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Hooghoudt in de verkoop" – 5 maanden, 1 week geleden
Leuke dingen voor de mens om aan terug te denken.
-
Paolo vind forumbericht "Hooghoudt in de verkoop" – leuk 5 maanden, 1 week geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 2" – 2 jaren geleden
@robbert recept paar keer gemaakt en erg lekker vindt mijn wederhelft.
-
Paolo vind forumbericht "Hallo iedereen" – leuk 2 jaren, 3 maanden geleden
-
Paolo vind forumbericht "Limoncello met gember" – leuk 2 jaren, 3 maanden geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 6 maanden geleden
@jorispinter Prachtig Joris zo’n moeder.
Van harte welkom op dit prachtige forum en laat ons weten hoe de Calvados gelukt is. -
Paolo antwoordde op het onderwerp "Alcohol omrekenen" – 2 jaren, 6 maanden geleden
@sanders kijk eens bij Homedistiller.org. Hier staan allerlei omrekenmachines.
https://homedistiller.org/wiki/htm/calcs/calcs_dilute.htm -
Paolo vind forumbericht "Goedkoop spul of niet" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Paolo vind forumbericht "Lees dit eerst, de Thuis Distilleren Beginnersgids" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Paolo vind forumbericht "Lees dit eerst, de Thuis Distilleren Beginnersgids" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Paolo vind forumbericht "Echte franse suikermais kopen in nederland" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
- Meer laden