-
Stephan liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
@timm73 hahaha, als robots zich aan de forum regels zouden houden zouden ze welkom zijn hoor. Maar als ze constant blauwe pillen willen gaan verkopen heb ik straks helemaal geen rust meer hier thuis, dus dan moeten we wel enige… Read more»
-
Stephan liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan antwoordde op het onderwerp "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
@psycat dat mag niet echt in het kader van de AVG/GDPR helaas.
Maar inderdaad zoals Stefan zegt, als je je cookies niet verwijderd zou recaptcha het maar eens in de maand of zo moeten vragen. -
Stephan liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan liked forum post "Ik ben geen robot" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan liked forum post "ABV bij verdunnen met iets anders dan water." – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan liked forum post "ABV bij verdunnen met iets anders dan water." – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan liked forum post "ABV bij verdunnen met iets anders dan water." – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan liked forum post "ABV bij verdunnen met iets anders dan water." – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Stephan antwoordde op het onderwerp "ABV bij verdunnen met iets anders dan water." – 5 jaren, 1 maand geleden
@odevie thanx 🙂 ! Daar kan ik iets mee 😀 !
-
Stephan liked forum post "ABV bij verdunnen met iets anders dan water." – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden
@stefanjo fermentis C70 is een geweldig gist dat inderdaad ook het goed doet op iets hogere temperaturen ( kan ook eigenlijk nuets mee misgaan ) maar gist wat ik gebruik is toch andere samenstelling san c70 wat andere invloed heeft… Read more»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden
@stefanjo dit is normale tempo .eerst gaat het vlot dan zakt het iets langzamer met 18 a 21 dagen zou het gewoon door de ketel kunnen . Het is de gist die het doet . En bij elke gisting is… Read more»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden
8 dagen later sg gezakt . Naar verwachting verloopt het helemaal zo het hoort .
IMG_20210517_190553255.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "ABV bij verdunnen met iets anders dan water." – 5 jaren, 1 maand geleden
@stephan wanneer een liter drank 40% bevat betekent dat er 400ml alcohol aanwezig is en 600 ml andere vloeistof de hoeveelheid alcohol veranderd niet .
- Meer laden