Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

ppeterke

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van ppeterke

@ppeterke

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 4
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Broodmix" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @macjaap meel is compacter dan granen . Er zitten weinig tot geen kafjes en dergelijke meer in . Je zal daarom minimaal 3,5 a 3,7 liter water per kilo nodig hebben . Je omzetting is te laag als je geen…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Minimaal temperatuur" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Wanneer je een aquarium verwarming in gistton hangt krijg je aan verwarming hoge temperatuur en deze slaat af zodra omgeving op temperatuur is . ( Meet maar eens naas en 20 cm verder ook )  Daarom kan gist rond verwarming…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "SG voor suikerwash" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @stefanjo. Nog andere mogelijke oorzaken in afwijking  zou kunnen zijn . Heb je de hoeveelheid water aangehouden op de streepjes van de jarrycan of gistton of met laboratorium maatbeker gevult ?  Het suiker nagewogen ?  Kwaliteit suiker ? Heb je…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Broodmix" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @macjaap. Broodmix kun je prima mee uit de voeten maar he zal 15 %  actief mout moeten toevoegen en rijsthulzen of gehakseld stro erbij moeten gebruiken . Het wordt anders een dikke brij . Je kunt het het beste dan…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "SG voor suikerwash" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @stefanjo is de meter geijkt op 15 of  20 graden ?  ondanks dat kunnen meters een paar punten afwijken . Soms wil ook dat op helder water een meter perfecte meting geeft maar toch naar hogere sg waardes het afwijkt…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Korenwijn" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @patbolk kan zijn dat er nog iets nagist vandaar de bellen 21 tot 28 dagen is normaal dus laat eventueel nog paar dagen staan de beide alcoholen worden apart gestookt en ook dus de Melasse 2 x . Hierna b8j…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Nieuwe" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @nafets ik heb het op deze manier tegen tocht .
     IMG_20210503_183422959.jpg

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @theresa meest gecompliceerde zijn vrouwen en ze willen graag geaccepteerd worden als medemens maar dat is voor iedere man lastig te doen .😂😘

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @hilly ik ben analfabeet .

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @leocello iedereen zijn smaak toch . Misschien wordt limonchello ooit een klassieker .
    Ik hou zeker ook van zuur maar dan ga ik toch liever voor een lemon lime likeur  of een limonlime brandewijn dat  Is wat robuster .

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @leocello 🤣 🤣 , is het zo erg? Wij houden niet van heel zoete drankjes. Daarom gebruik ik als ik een recept ergens vind vaak maar de helft van de suiker die aangegeven staat. Ik hou het meestal rond de…   Read more»

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @leocello ja, dat zegt iedereen. Maar dat zeggen ze van bijvoorbeeld Jägermeister en Becherovka ook 🤔 , maar dat vlakt de smaakt toch alleen maar af? Ik vind het veel lekkerder net een paar graden onder kamertemperatuur.
     

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert heeft haar/zijn profielfoto gewijzigd 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert heeft haar/zijn profielfoto gewijzigd 5 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @leocello  ach wat is stereotype  als libelle , viva meerdere keren iets plaatsen en in gay scene iets hot is Is het lot al bepaald . 
     
     7694116fb76a841ceb35edf7a3a1913b.jpg

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @roeier na een paar limoncello’s sta ik wel op mijn kop hoor, dus dat zou dan op de volgende Stookforum BBQ moeten zijn.

  • Meer laden
Profielfoto McCorner Profielfoto Sebas(bassien)

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens