Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

ppeterke

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van ppeterke

@ppeterke

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 4
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "(opnieuw) Hallo" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Welkom terug.
    Nog steeds vanuit het buitenland? 

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Gegroet" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Welkom!
    Heb je al een ketel en enige ervaring? 

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @rumo volgrns de fabrikant 3 jaar. Maar het is droog spul verpakt in een zakje met een folie laag binnenin, ik ga er van uit dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken 😀

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Dus de meeste enzymen werken boven de 4,7 waaronder de enzymen die nodig zijn voor zetmeel omzetten . En er zijn een aantal die wel lsger kunnen maar wanneer je ze alle wil aanspreken moet je dus in de stappen…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Ik ga zeer zeker kijken of we nog een gaatje kunnen vinden voor we terug rijden 🙂 ! Kom ik op terug!

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Deze dus::https://www.stookwinkel.nl/product/west-kin-look-ht-alpha-amylase-5-gram/
     

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @stephan enzym en enzym werking is niet zo dat een enzym alles kan omzetten er zijn vele enzyme.  en het zijn diverse enzymen en coenzymen met alle een bepaalde functie.  In diverse producten zijn dus ook andere enzymen nodig. Zoals…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @stephan vanmiddag kwam Fedex nog langs met de High Temperature Alpha Amylase. Mocht je nog in de buurt zijn vandeweek kun je wat oppikken.  

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Cuarenta y Tres recept" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @haak soms werken oude links niet goed in de nieuwe forumsoftware maar als je dd zoekfunctie gebruikt heb je hem meteen.

    Stookforum


     
     

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert hm, op Wiki staat dat Gluco Amylase een PH van 3 nodig heeft. Hoe rijm je dat met de andere enzymen die niet meer werken dan? 

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @stephan klopt dat ph omlaag moet masr dat betekent wel dat andere enzymen niet meer werken . 
    Onder 4,7 zijn de meeste andere enzymen  inactief .
     
     

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "(opnieuw) Hallo" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @beusdekom welkom terug . Alle goede dingen komen terug dus ook leuke activiteiten als een goede Borrel maken . Ik begrijp dat U een kolom alembiek of iets dergelijks heeft ? Voor een brandy is deze zeker voldoende . Een…   Read more»

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Lees ik dan goed dat je bij de Gluco Amylase de PH omlaag moet brengen? 

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Tequila" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @stefanjo de stroop werkt ook en stink iets minder . Je hebt wat minder foezels en vezels . Dus iets milder / minder aroma maar het werkt wel . Kijk wel wat er aan bewerking en toevoegingen zijn gebruikt ….   Read more»

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Verschil Alpha Amylase en Gluco Amylase" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Tequila" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @dutchgold Probeer het hiet eens mee ; https://stookforum.nl/forums/spirits/mezcal-van-de-lage-landen/ Is leuk en goed te doen Recept . Roosteren op bbq met stenen gaat ook prima .  Je kunt het beter niet in oven of in huis maken . Het stinkt ren…   Read more»

  • Meer laden
Profielfoto McCorner Profielfoto Sebas(bassien)

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens