Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

ppeterke

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van ppeterke

@ppeterke

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 4
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "graanjenever maken: recept? Werkwijze?" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @patbolk ja het kan zeker nog steeds gisten .   Dat geborrel van een waterslot is een bijkomstigheid . Een waterslot is niets anders dan een stankafsluiter en GEEN indicator betreft vordering gisting . Wanneer er minder druk is zal de…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @jandemann je zegt dat je denkt dat er te veel naloop is meegekomen . Je weet dus niet exact wat probleem is . Dat is eigenlijk te weinig info om op te zeggen of calcium zou kunnen helpen. Het is…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @jandemann ja moet calcium zijn .Wat wil je corrigeren aan de 5 liter ? Niet alles kan met calcium gecorrigeerd . Je hebt ook diverse calcium soorten. Calcium carbonaat , fosfaat , oxide , chloride , sulfaat Ook heb je kiezelguhr . Alle…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Kant en klare hoeveelheden kruiden voor een recept" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @rumo. Klopt het recept in filmpje is inderdaad paar honderd jaar oud . Het zout aandeel kun je iets verminderen . maar !!  je kunt ook het contrast veranderen door meer citroen Melisse toe te voegen of  iets af te…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Even terug komende en dankzij op bovenstaande reacties Zal ik binnenkort de nokia 1020 uit het stof halen . En een paar filmpjes afmaken en binnenkort plaatsten  . Naast drankjes uit een graan alcohol komt er omdat ik  heb van…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Houdbaarheid stookwijn" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @whitey was er überhaupt een goede vergisting geweest ,?
    Komt er bij het Stoken geheel niets uit de ketel ?  
    Waar is de temperatuur meeting gedaan . In ketel zelf , hals , helm of brug ? 

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Houdbaarheid stookwijn" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Ik bewaar mijn stookwijn soms wel eens langer dan dat.
    Heb je de SG aan het begin en het eind gemeten? Lijkt alsof er gewoon niet zoveel alcohol in zit. 

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @jandemann Hoewel het beter is om foutjes te voorkomen is het soms mogelijk kleine fouten bij te stellen . Het is ook afhankelijk van de fout die er in zit welke manier van correctie je doet . Het is ook…   Read more»

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Zelf ruitenwisservloeistof maken van voor-en naloop" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert als ik het in de struiken gooi gaan de plantjes en bomen zo raar doen 🤔,, 
     UnsungAshamedDaddylonglegs-mobile.mp4

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Zelf ruitenwisservloeistof maken van voor-en naloop" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Zelf ruitenwisservloeistof maken van voor-en naloop" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Zelf ruitenwisservloeistof maken van voor-en naloop" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Hangt er van af waar de voor en naloop restanten van zijn wat ik er mee doe Meestal gaat het tussen de struiken .  Er kunnen naast nog etherische oliën , alcoholen en acetaten nog zuren inzitten . Het ruit…   Read more»

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Zelf ruitenwisservloeistof maken van voor-en naloop" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen….." – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @patbolk hoeft niet hoor, kan gewoon hier. Als je 7 berichtjes/antwoorden hebt geplaatst kun je foto’s uploaden.

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Even voorstellen….." – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Welkom Ron! 

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Zelf ruitenwisservloeistof maken van voor-en naloop" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @chriswisky    🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Zelf ruitenwisservloeistof maken van voor-en naloop" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto McCorner Profielfoto Sebas(bassien)

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens