Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

ppeterke

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van ppeterke

@ppeterke

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 4
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "op vat ?" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @stefanjo de vaten in warmer opslag zullen sneller uitdrogen en ook drank uit verdampen . Ze worden meestal ook regelmatig vochtig gehouden .  En her gebruik is inderdaad minder . Gebruikte vaten die worden verkocht worden horen behandeld te zijn…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Weer een kleine erbij….." – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Ff terug ontopic, prachtig ding Jank. Door de ervaring die je inmiddels hebt met de Tiny Alquitara weet je vast dat deze kleine keteltjes niet enkel voor decoratie geschikt zijn. Ben heel benieuwd wat je er als eerste mee gaat…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "op vat ?" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @notna . Ik heb zelf een kelder die heel constant is waar ik in opsla en  ook  al meerdere jaren staat er een Lekker te rijpen . Met de droge zomer dagen als luchtvochtigheid iets daalt een Linnen doek  dat…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "op vat ?" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Ten alle tijde is het beter om een drank op hoger percentage dan Drinksterkte de drank te lageren op vat . Tijdens lageren is er een deel dat verdampt ven een deel dat in het hout trekt . ( Ook…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "Witte wijndruiven concentraat ervaringen mogen hier" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Witte wijndruiven concentraat ervaringen mogen hier" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @kapisjon ja hoor dat komt zeker goed! Je kunt ook op volle sterkte laten rijpen, maar dat is een keuze. Cognac wordt op volle sterkte gerijpt en beetje bij beetje rustig op drinksterkte gebracht. Maar er zijn meerdere wegen die…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Witte wijndruiven concentraat ervaringen mogen hier" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @kapisjon klinkt goed. Veel succes! Als het goed is heb je je Limousin hout chunks ook binnen 😉 gaat een prima Cohnac worden!

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "2 vragen mbt bouw ketel" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @marcel1966 ik neem vanavond even contact op . 
     

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "2 vragen mbt bouw ketel" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @marcel1966  Ik jen toevallig enkele mensen die met dit type ketel inmiddels werken en daarzeer goede resultaten mee krijgen . Zelf hier thuis samen met iemand zo een ding uitgepakt en hier geprobeerd Inderdaad hij is stukken goedkoper dan de…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Framboos/zomerfruit marceren." – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Glycerine 5 tot 15 ml per liter . glycerine geeft wat body. De drank blijft wat meer hangen in glas maar geeft ook meer mondgevoel. . Doordat het wat stroperog wordt blijft drank meer op tong hangen wat de smaakervaring…   Read more»

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan liked forum post "Voorstellen…" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert liked forum post "Diastatische mout maken" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto McCorner Profielfoto Sebas(bassien)

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Brewbrain te koop

    Door kena1979 25 minuten geleden

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens