Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

RuMo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van RuMo

@rumo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Op bezoek bij : – x -" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "rum mash zakte In" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @peet, je ben nu al zo lang bezig met deze emmer als je er energie in wil steken zou ik stoken of anders weg gooien.

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Nieuw op forum" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @rokisi, welkom. Een beetje spelen en prutsen daar hou ik mij ook mee bezig. Maar een airstill voor de gin die snap ik dan niet zo 😕

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Aangenaam!" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @diederrick welkom, stel je vragen of deel je mening gerust, ik was was in het begin ook wat terug houdend maar nu reageer ik ook te pas en te onpas 🤐

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Op bezoek bij : – x -" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Ook nieuw" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @klompendans30, laat eens wat foto’s zie, dan oordelen wij wel 😆

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Voorstellen" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @sdmfu welkom. Maar stel ook gerust vragen die al eens aan de orde zijn geweest, dat zien we wel vaker 😉

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Mountain Dew" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert, Schiedam is bij mij om de hoek dan moet ik daar maar eens gaan kijken.

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Mountain Dew" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @murmillo, de mais was goed genoeg om mee te vergisten maar wil je het laten ontkiemen dan moeten de korrels heel zijn en bij mij waren heel veel korrels gebroken.

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Mountain Dew" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @robbert, zweetvoeten geur was misschien wat overdreven, maar van de rogge komt wel een sterke typische geur. Maar na een paar weken op de fles beloof dit een heel interessant drankje te worden. Ik zal dit voor mij zelf nog…   Meer lezen»

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "klaren voor distilleren?" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @diederrick welkom op het forum. Als het fermenteren echt gestopt is dus niet naar maar 2 weken of 1 bubbel per uur maar na 3 tot 4 weken en geen bubbels meer dan zakt de dode gist na verloop van…   Meer lezen»

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @geert69. O nee daar gaan we weer met die Turbogist en nare luchtjes en smaakjes. We hebben op dit forum meer dan 10.000 berichten en bijna de helft gaat daar over 😞 Als je met een hamer op je duim…   Meer lezen»

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Sinaasappel-likeur" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @stookertje, met aardbei lukt het niet die hebben bijna geen smaak overdracht.

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Mountain Dew" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Vandaag weer eens aan het potje  geroken en geproefd. Ik heb maar 0.5 l van 33% want mijn zelf gekwekte gist was net als het mouten met de zomerse temperaturen niet zo sterk. Maar kwam er net als bij het…   Meer lezen»

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 1 dag geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 7 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens