-
Stookforum replied to the topic "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@dumo wat leuk om je weer terug te zien! Inderdaad een tijdje geleden zeg 😀
-
Stookforum replied to the topic "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Vergrootglas in de grijze balk naast het belletje 😀
-
Stookforum posted a new topic "Lees dit eerst, de Thuis Distilleren Beginnersgids" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Het oude topic is even onvindbaar, daarom hier opnieuw de link naar de beginnersgids.
Klik hier voor de bginnersgids -
Stookforum liked forum post "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Stookforum liked forum post "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Stookforum replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 5 maanden geleden
10 mei had ik de Flevosap Cider gebotteld. Dry hopped met Amarillo hop. Nog steeds prachtig troebel, en de smaak is ontzettend goed ontwikkeld. Vooral de hopgeur past er heel goed bij. Ik doe er lekker lang mee. Af en… Read more»
-
Stookforum liked forum post "Even voorstellen dan maar." – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Stookforum liked forum post "Even voorstellen dan maar." – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Stookforum liked forum post "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Stookforum liked forum post "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Stookforum liked forum post "Welke apps gebruik je?" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Stookforum heeft haar/zijn profielfoto gewijzigd 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Stookforum reageerde in het onderwerp opleiding distillateur in het forum Het Café (praathuis) 5 jaren, 6 maanden geleden
Wat zou de toegang kosten zijn van de workshop als die bij jou doorgaat ?
Ik heb zelf idee dat daar praktijk gerichter voor ons de dingen zullen worden uitgelegd.
Ik ben geweest bij een van jullie en leerde in paar uurtjes meer en er was meer duidelijkheid dan wat in het volkomen stookboek naar voren komt .Ik hoop dat de workshop er komt en er…[Verder lezen]
-
Stookforum reageerde in het onderwerp Meld bugjes in het nieuwe forum Topic! in het forum Stookforum 5 jaren, 6 maanden geleden
Hij doet het nu! Geen idee waarom hij het niet deed, maar stond inderdaad in een wachtstand.
-
Stookforum reageerde in het onderwerp Meld bugjes in het nieuwe forum Topic! in het forum Stookforum 5 jaren, 6 maanden geleden
Ik kan nog geen fout terugvinden. Je berichtje komt hier wel gewoon te staan. Er staat ook niets in een moderatie wachtrij voor zover ik kan zien. We zoeken door! De kinderziektes zijn er nog niet uit 😉
-
Stookforum reageerde in het onderwerp opleiding distillateur in het forum Het Café (praathuis) 5 jaren, 6 maanden geleden
Ik hoor niet veel goeds over deze opleiding in Hasselt Stierke. Razendsnelle technische informatie die op je afgevuurd wordt met amper praktijk. Het schijnt een hoop geld te kosten en ik hoor er echt niets goeds over.
-
Stookforum reageerde in het onderwerp Welke apps gebruik je? in het forum Stookforum 5 jaren, 6 maanden geleden
Ik gebruik de Grainfather app tijdens het brouwen, de Tilt App om de fermentatie te volgen,(Tilt is nu ook geintegreerd in de Grainfather App)
Voor alle berekeningen gebruik ik Beersmith 3 🙂
Gemak dient de mens 🙂
-
Stookforum reageerde in het onderwerp Schnaps van Diksap in het forum Spirits 5 jaren, 6 maanden geleden
Ik heb het de 1e keer stoken met kersenwijn eens gehad. Toen bleek dat het gevormde schuim in de koeler terecht kwam. Wat dus kleur en vervuiling gaf. Een beetje antischuim of een heel klein beetje zonnebloemolie in je ketel voorkomt dit.
-
Stookforum reageerde in het onderwerp Alfa amylase moeilijk verkrijgbaar? in het forum Vraag en aanbod 5 jaren, 6 maanden geleden
Het is bij de groothandel niet te krijgem, net als de Whisky gist van Still Spirits, bijna alles op 🙁
-
Stookforum reageerde in het onderwerp Binnenkort ook Tiny Fermenters ? in het forum Stookforum 5 jaren, 6 maanden geleden
Dat sowieso niet, dat was alleen voor het draaiende gedeelte van de 1e generatie kraantjes. Bij de bouwmarkt liggen koperen draadpluggen die je er zo indraait. Sluit perfect af. Maar om een emmer goedkoop te houden moeten we PP draadpluggen hebben.
- Meer laden