-
evds3 antwoordde op het onderwerp "mijn nieuwe keteltje" – 3 jaren, 6 maanden geleden
mooie ketel
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "mijn nieuwe keteltje" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@rinus55 prachtige dame.
-
Murmillo vind forumbericht "mijn nieuwe keteltje" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Robbert vind forumbericht "mijn nieuwe keteltje" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Gerst mouten" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Gerst mouten" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Kees22 antwoordde op het onderwerp "Gerst mouten" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@kevin Waarvan is dat gaas gemaakt??
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "receptje kiwi ?" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@johans ala ik het goed in mijn hoofd heb heeft een kiwi ongeveer 10% a 11% van zijn gewicht aan suikers. Het is dus de moeite om ze te vergisten zonder suiker om zoveel mogelijk eigen aroma te verkrijgen. Maar… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Robbert's Tiny Projects" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@alchemist nee die 4 zitten er niet in . Ik weet niet hoe oud het recept is . Het is wel een bitter maar niet als jagers bitter en wordt in iedergeval in kleine flesjes in toeristen dorpjes nog steeds… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Robbert's Tiny Projects" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@grensjager2 nee stevia ook niet.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Robbert's Tiny Projects" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@grensjager2 de vier die alchemist aangaf zitten er niet bij .
De maretak klopt .dus 1 er bij maar De bijvoet staat er inmiddels 1x te veel in immers de alsem en genepi zijn de bijvoet . -
Murmillo vind forumbericht "Gerst mouten" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Blijft gisten ?" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@vered ik weer niet eat voor gist je gebruikt . En ook niet temperatuur. Je kunt versnellen door temperatuur te verhogen . Maar wil niet altijd een veter resultaat geven . Ik ga altijd uit van een gemiddelde tijd van… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Blijft gisten ?" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@vered als geur niet synthetisch ruikt of aceton achtig . En ph niet te laag kun je nog paar dagen laten staan .. is ph laag is verstandig om te gaan overhalen . 1004 is prima waarde. . Soms kan… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Robbert's Tiny Projects" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@grensjager er kloppen er 10 .!
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Blijft gisten ?" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@vered meet even Sg
-
Murmillo vind forumbericht "Suikerbiet gekookt morgen gist erop, iemand nog tips?" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Eindelijk een account gemaakt :)" – 3 jaren, 6 maanden geleden
Welkom veel plezier hier.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Partij overjarige honing te koop" – 3 jaren, 6 maanden geleden
@riesjaar oplossen met water en warmte. Natrium bicarbonaat toevoegen en langere tijd verwarmen ( enkele uren )
Afkoelen en vergisten .
Dit kan een prima product geven. -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Turbogist op fruitwijn?" – 3 jaren, 6 maanden geleden
Er is ook verschil in smaak ontwikkeling. En daarbij ook smaak ervaringen. er zijn mensen die het verschil niet proeven tussen een alcohol uit graan , fruit of uit suiker. En daarom zelfs gin maken uit suiker alcohol. Zelf proef… Meer lezen»
- Meer laden