Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van evds3

    evds3 antwoordde op het onderwerp "mijn nieuwe keteltje" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    mooie ketel
     

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "mijn nieuwe keteltje" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @rinus55 prachtige dame.

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "mijn nieuwe keteltje" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "mijn nieuwe keteltje" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Gerst mouten" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Gerst mouten" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Kees22

    Kees22 antwoordde op het onderwerp "Gerst mouten" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @kevin Waarvan is dat gaas gemaakt??

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "receptje kiwi ?" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @johans ala ik het goed in mijn hoofd  heb heeft een kiwi ongeveer 10% a 11%  van zijn gewicht aan suikers. Het is dus de moeite om ze te vergisten zonder suiker om zoveel mogelijk eigen aroma te verkrijgen.  Maar…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Robbert's Tiny Projects" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @alchemist nee die 4 zitten er niet in . Ik weet niet hoe oud het recept is .  Het is wel een bitter maar niet als jagers bitter  en wordt in iedergeval in kleine flesjes in toeristen dorpjes nog steeds…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Robbert's Tiny Projects" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @grensjager2 nee stevia ook niet.

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Robbert's Tiny Projects" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @grensjager2 de vier die alchemist aangaf zitten er niet bij   .
    De maretak klopt .dus 1 er bij maar De bijvoet staat er inmiddels  1x te veel in immers de alsem en genepi zijn de bijvoet .

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Gerst mouten" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Blijft gisten ?" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @vered ik weer niet eat voor gist je gebruikt . En ook niet temperatuur.  Je kunt versnellen door temperatuur te verhogen . Maar wil niet altijd een veter resultaat geven . Ik ga altijd uit van een gemiddelde tijd van…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Blijft gisten ?" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @vered als geur niet synthetisch ruikt of aceton achtig  .  En ph niet te laag kun je nog paar dagen laten staan .. is ph laag is verstandig om te gaan overhalen  . 1004 is prima waarde. . Soms kan…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Robbert's Tiny Projects" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @grensjager  er kloppen er 10 .!

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Blijft gisten ?" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @vered meet even Sg

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Suikerbiet gekookt morgen gist erop, iemand nog tips?" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Eindelijk een account gemaakt :)" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    Welkom veel plezier hier.

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Partij overjarige honing te koop" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @riesjaar   oplossen met water en warmte.  Natrium bicarbonaat toevoegen en langere tijd verwarmen ( enkele uren ) 
    Afkoelen en vergisten . 
    Dit kan een prima product geven.

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Turbogist op fruitwijn?" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    Er is ook verschil in smaak ontwikkeling. En daarbij ook smaak ervaringen. er zijn  mensen die het verschil niet proeven tussen een alcohol uit graan ,  fruit  of uit suiker. En daarom zelfs gin maken uit suiker alcohol. Zelf  proef…   Meer lezen»

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 4 uur geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 2 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 6 dagen geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens