Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Ook nieuw" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Ook nieuw" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Ook nieuw" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @klompendans30 goed bezig.

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Ook nieuw" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Aangenaam!" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Welkom. Veel plezier hier. 

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Op bezoek bij : – x -" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Prachtig verhaal weer. 

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Op bezoek bij : – x -" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Op bezoek bij : – x -" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Op bezoek bij : – x -" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    wederom een op bezoek bij .  ” Een gegemberde dag ”  Vorig jaar werd door mede forumlid grensjager2 mij gevraagd of ik hem een beetje op weg wilde helpen met het bouwen van een stookketel en beginselen van het thuis…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Eigen maaksel en vervolg projectje" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @Diederick het is jammer dat de Amerikaanse beschrijving en gebruik van thumper zo beperkt is .  En dat terwijl de secondaire en troisième vaten juist zoveel meer kunnen maar ook afhankelijk van inrichting van het vat. Het gebruik kan als…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan vind forumbericht "Volledige installatie te koop met distillatiekolom 8 secties" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Volledige installatie te koop met distillatiekolom 8 secties" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Hoi,heb je foto’s van een aantal onderdelen?

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Mountain Dew" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Mountain Dew" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @rumo die molens im Schiedam draaien ook voor de beste en meest natuurlijke jonge jenever fabrikant . Daarnaast ook de meest authentieke jenever .  ketel 1  .

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Mountain Dew" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @rumo  ah het was meer de geur van licht schimmelend volkoren brood .  Als het goed is krijg je volle warme bourbon met wat zoet en zuur suggestie in smaak. Mais is soms wat lastiger in kiemen.  De popcorn Mais…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Mountain Dew" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @rumo maïs maakt qua vergisting en geur enorm uit. Ik heb maïs vd molen geprobeerd, hier van de bio boer en mijn gevonden favoriet de biologische bordeaux maïs welke al veel forumleden ook hebben geprobeerd. Uiteindelijk gaf de bordeauxmais de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "klaren voor distilleren?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "klaren voor distilleren?" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @diederrick ajs de drank uitgegist is ligt er een grauw laagje opbodem van ton . Als je alles overhevelt met achterlaten van dat grauwe laagje ( dode gist) dan kun je het gewoon afstoken.

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "klaren voor distilleren?" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @diederrick als het suiker gehalte laag genoeg is zodat de suikers niet karameliseren in ketel kun je met een goede ketel zeker troebele ” Stookwijnen” destilleren. 
    Sg 1010 of lager mag geen probleem zijn .
     

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Het kleine vaatjes topic" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 1 dag geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens