Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Het kleine vaatjes topic" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Grappa" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Ondertussen 7 dagen onder weg 26kg pulp.
     IMG-20221009-WA0013.jpeg

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Eerste keer fruit vergisten" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @martin74  je moet niet uitgaan van die bubbels in waterslot  .  Dat is niet een goede indicatie. . Als er voldoende co2 in ton is gaat een vlam uit als je die aan oppervlakte houd    dan is er gewoon…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Sinaasappel-likeur" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "rum mash zakte In" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @peet er is dus waarschijnlijk iets in basis fout gegaan waardoor gisting niet volledig verloopt . Ik zou zeggen, Als je een schoon vat hebt staan  . Deze goed spoelen  alles overhevelen daarin met achter laten van de onderste grauwe…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @geert69 ik maak meestal mijn eigen gist passend op het te vergisten product . Commerciële goede gisten waarbij je probleemloos en nihil aan vervelende bijproducten hebt  zijn o.a. bakkersgist  , redstar dady , west coast jack  heeft een goede lijn…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Turbo carbon clean gelijk met vergisting of erna?" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @stookje helemaal juist !

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het kleine vaatjes topic" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @brandt-r een vat wordt vaak in huiskamer gezet omdat het leuk staat maar dan hou je geen drank en vat over . Oudere Huizen met kelders zijn ideaal.  En als je een kruipruimte hebt die niet een modder bak is…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Mountain Dew" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @rumo zweetvoeten geur is meestal een carbon zuur boterzuur probleempje  met  de omschrijving.  Een schimmel of misschien bactilis subtilis  infectie. ( Granen en mais dat niet goed schoon is door en wat modder aan zit  .  Dat is bijv ….   Meer lezen»

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Babydragon op de grainfather" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 1 dag geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens