Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "peren likeur" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @strauss voor drank bereiden in het beter om peren even te laten liggen  .   Door te laten liggen worden peren melig .  Ze krijgen dan meer aroma en raken zo looizuur kwijt  .  Dus minder bitter in smaak   maar meer…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "peren likeur" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Kees22

    Kees22 antwoordde op het onderwerp "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    Ik, en nog een collega, wonen tegenover Randwijk aan de Rijn. We hebben heel verschillende opstellingen, dus zou je kunnen vergelijken. Maar een trio afspreken kan lastig zijn.

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "peren likeur" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    Ook dit jaar weer paar kistjes vol steenpeertjes  . Nog niet helemaal uit wat ik ermee ga doen maar eerst laat ik ze nog 14 dagen liggen.  Beter voor afbraak van looizuur dus beter voor smaak en een betere vergisting …   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Gratis turbo gist" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @haak ach ja kneierij blijft er altijd.

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Gratis turbo gist" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @rumo je kunt dat soort dubieuze gisten ook even in beetje heet water gooien even koken.  En het dode gist als voedsel gebruiken voor een kwaliteit gist

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "stoken met appelpulp" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "stoken met appelpulp" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @nieuwersluis-stookt je kunt uit vanalles wel een drank Stoken . Des te beter de kwaliteit is des te beter het product . De pitjes kunnen zolang ze niet kapot zijn  of vermalen niet veel kwaad  maar ze zullen even als…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @robbert ah super leuk. Zo ben ik ook begonnen. @willemj veel succes.

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    Gisteren een gezellige dag hier gehad met Willem.
    Eerst koffie gedronken. 
    Vraag en antwoord uurtje en daarna hebben Willem en ik wat gestookt met uitleg  .
    Absoluut leuk om dingen uit te wisselen met enthousiaste beginnend stoker. 
     
     

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "stoken met appelpulp" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @nieuwersluis-stookt voor calvados heb je de hele vrucht nodig .

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Gratis turbo gist" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @lambik stuur maar op. Ik betaal de envelopkosten. Ik gebruik de alc. Voor tincturen.

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Grappa stoken met druivenpulp in de moutinzet in de G30?" – 3 jaren, 9 maanden geleden

    @maarten13 er was pasgeleden nog een topic over grappa.  Daarin zetten ik een uitleg over het Stoken van grappa . De g30 is niet een geschikt toestel om de smaak van grappa over te krijgen   . Je houd weinig over …   Meer lezen»

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens