-
Robbert antwoordde op het onderwerp "peren likeur" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@strauss voor drank bereiden in het beter om peren even te laten liggen . Door te laten liggen worden peren melig . Ze krijgen dan meer aroma en raken zo looizuur kwijt . Dus minder bitter in smaak maar meer… Meer lezen»
-
Murmillo vind forumbericht "peren likeur" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Kees22 antwoordde op het onderwerp "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – 3 jaren, 9 maanden geleden
Ik, en nog een collega, wonen tegenover Randwijk aan de Rijn. We hebben heel verschillende opstellingen, dus zou je kunnen vergelijken. Maar een trio afspreken kan lastig zijn.
-
Murmillo vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "peren likeur" – 3 jaren, 9 maanden geleden
Ook dit jaar weer paar kistjes vol steenpeertjes . Nog niet helemaal uit wat ik ermee ga doen maar eerst laat ik ze nog 14 dagen liggen. Beter voor afbraak van looizuur dus beter voor smaak en een betere vergisting … Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Gratis turbo gist" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@haak ach ja kneierij blijft er altijd.
-
Robbert vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Robbert vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Gratis turbo gist" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@rumo je kunt dat soort dubieuze gisten ook even in beetje heet water gooien even koken. En het dode gist als voedsel gebruiken voor een kwaliteit gist
-
Murmillo vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "stoken met appelpulp" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "stoken met appelpulp" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@nieuwersluis-stookt je kunt uit vanalles wel een drank Stoken . Des te beter de kwaliteit is des te beter het product . De pitjes kunnen zolang ze niet kapot zijn of vermalen niet veel kwaad maar ze zullen even als… Meer lezen»
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – 3 jaren, 9 maanden geleden
Gisteren een gezellige dag hier gehad met Willem.
Eerst koffie gedronken.
Vraag en antwoord uurtje en daarna hebben Willem en ik wat gestookt met uitleg .
Absoluut leuk om dingen uit te wisselen met enthousiaste beginnend stoker.
-
Murmillo vind forumbericht "Gratis turbo gist" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "stoken met appelpulp" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@nieuwersluis-stookt voor calvados heb je de hele vrucht nodig .
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Gratis turbo gist" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@lambik stuur maar op. Ik betaal de envelopkosten. Ik gebruik de alc. Voor tincturen.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Grappa stoken met druivenpulp in de moutinzet in de G30?" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@maarten13 er was pasgeleden nog een topic over grappa. Daarin zetten ik een uitleg over het Stoken van grappa . De g30 is niet een geschikt toestel om de smaak van grappa over te krijgen . Je houd weinig over … Meer lezen»
- Meer laden