-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Even Voorstellen" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@peter-berkhout welkom peter. Het is zeker wel te doen als ik de koperslagers moet geloven. Je kunt ook nog een lieblig koeler overwegen.
-
Murmillo vind forumbericht "Even Voorstellen" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Als verwacht is dan percentage iets boven 40 % . Immers de stookwijn van de aardappelen vergisting was de teverwachten 12 a 14 % .
IMG_20220903_195826633.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Stoppen op 1/3 dan is uitstroom toch noet meer moeite waard .
IMG_20220903_195557873.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Een Pdf over kwaliteit van de thuiswerkers" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@theresa ik bem komende 2 weken niet in gelegenheid.
Je weet inmiddels hoe de gaschromaatograaf werkt haal hem deze zondag even op dan kun je zelf bezig ..
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Wie kan/wil mij helpen opstarten" – 3 jaren, 9 maanden geleden
@willemj sorry . Ik ben het niet vergeten maar beetje druk aan mijn hoofd gehad .
Ik neem snel contact op. -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Percentage
IMG_20220903_192521444.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Percentage eerste overhaal gemiddeld.
IMG_20220903_192210873.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Gewoon stoken met alquitara
IMG_20220903_184216619.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Even een zuur badje gehad .
IMG_20220903_172954956.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
de vraag hoe stook je het af en kun je ook een tiny filmpje maken kreeg ik via p.b. en ook app . Nu is ongeveer 60 liter stookwijn wat veel en stook ik het merendeel in mijn grote ketel… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
de vraag hoe stook je het af en kun je ook een tiny filmpje maken kreeg ik via p.b. en ook app . Nu is ongeveer 60 liter stookwijn wat veel en stook ik het merendeel in mijn grote ketel… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
de vraag hoe stook je het af en kun je ook een tiny filmpje maken kreeg ik via p.b. en ook app . Nu is ongeveer 60 liter stookwijn wat veel en stook ik het merendeel in mijn grote ketel… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 9 maanden geleden
Uitgegist en dus tijd om af te werken.
IMG_20220903_184348867.jpg -
Murmillo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Vervolg op wat eten we vandaag" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 3 jaren, 9 maanden geleden
Het was gisteren maar erg lekker. 😉
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Vervolg op wat eten we vandaag" – 3 jaren, 9 maanden geleden
Eens kijken of er nog reuring mogelijk is hier.
-
Murmillo vind forumbericht "voorstellen bestnat" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Heel veel aardbeien, tips?" – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden
- Meer laden