-
Stephan vind forumbericht "Dit is balen…." – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Stephan vind forumbericht "Dit is balen…." – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 10 maanden geleden
@haak jesse klaver moet maar niet meekijken dat ding meet ook fijnstof .🤫
Maar het werkt !
Nooit geen misverstanden zoals bij de waterslot staarders .
-
Murmillo vind forumbericht "Zomer 20.22" – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Zomer 20.22" – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Eerste run" – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Volgende whisky stookwijn maken" – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Dit is balen…." – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Stephan antwoordde op het onderwerp "Dit is balen…." – 3 jaren, 10 maanden geleden
Beterschap.
Mijn moeder had het ook er paar weken geleden. Maar die had haar smaak gelukkig met een week of twee weer terug. -
Murmillo vind forumbericht "Hoi" – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Dit is balen…." – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Dit is balen…." – 3 jaren, 10 maanden geleden
Beterschap
-
Murmillo vind forumbericht "Zo simpel is vodka beslag ." – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Zo simpel is vodka beslag ." – leuk 3 jaren, 10 maanden geleden
-
Stephan antwoordde op het onderwerp "Elektrische kookplaat" – 3 jaren, 10 maanden geleden
@kapisjon ik heb een 10 liter alambiek en sinds kort een 2,5 liter Alquitera die ik op de keramische kookplaat gebruik.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 10 maanden geleden
Vodka beslag.
IMG_20220806_193019683.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Zo simpel is vodka beslag ." – 3 jaren, 10 maanden geleden
1 week later. .
Gisting vollop.
IMG_20220806_1940193572.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Volgende whisky stookwijn maken" – 3 jaren, 10 maanden geleden
@kimikuklinsky zuurte graad en vegetatie resten maakt verschil.
-
munckerik antwoordde op het onderwerp "Volgende whisky stookwijn maken" – 3 jaren, 10 maanden geleden
@odevie ja die whisky mouten van chateau hebben ook een diastatisch vermogen en kunnen gecombineerd worden met andere mouten. Enkel de (zwaar) gebrande mouten hebben geen diastatisch vermogen meer
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Volgende whisky stookwijn maken" – 3 jaren, 10 maanden geleden
@kimikuklinsky zo vers mogelijk en meer ppm in jou mout . 50-55 ppm. Beste is gewoon zelf mout maken en roken en meteen na schroten beslag maken . rook mout + deel zuurmout gebruiken . Maischen 45 , 52-55 ,… Meer lezen»
- Meer laden