-
Robbert antwoordde op het onderwerp "snuisterige Jurançon plantjes" – 3 jaren, 11 maanden geleden
De juracon en colombard dragen doen het prima ondanks het Nederlands klimaat .
IMG_20220709_174909335_HDR.jpg -
Stephan vind forumbericht "Een paar Alquitara vraagjes" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Robbert vind forumbericht "Van alambiek naar T500" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Van alambiek naar T500" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Robbert vind forumbericht "Nieuwe bokakolom" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Ispindle in klimaatkast" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Nieuwe bokakolom" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Van alambiek naar T500" – 3 jaren, 11 maanden geleden
@m-janse. Andersom een alambiek aanschaffen naast een t 500 is logisch. Maar omgekeerd is dat Je lieverd met t 500 enorm in qua aroma en kwaliteit van jou drankjes ! Ik zou zeker daarom de alambiek niet Inleveren . De… Meer lezen»
-
Murmillo vind forumbericht "Mountain Dew" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Mountain Dew" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Ik kijk al een tijdje mee ;)" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Een paar Alquitara vraagjes" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Een paar Alquitara vraagjes" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Een paar Alquitara vraagjes" – 3 jaren, 11 maanden geleden
1 liter is leuk om tussendoortjes te maken.
Voor wat algemeen gebruik is 2,5 -5 liter handiger -
Murmillo vind forumbericht "Robbert's Tiny Projects" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Mountain Dew" – 3 jaren, 11 maanden geleden
@rumo 3 pogingen? Ah ik begrijp je, de post 3x. Forum is op de hobbel. Dit is mijn eerste, het is zolang blijven liggen. Wilde dit vorig jaar al. Ik denk, maar dat is een aanname, dat het mouten zal… Meer lezen»
-
Murmillo vind forumbericht "Vergistingsvat 60 liter. 2x" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Vergistingsvat 60 liter. 2x" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Vergistingsvat 60 liter. 2x" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Vergistingsvat 60 liter. 2x" – 3 jaren, 11 maanden geleden
- Meer laden