-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 Ophalen Vandaag 28 Mei!!!" – 4 jaren geleden
@saabtie Ja hoor! Wel even laten weten hoelaat want vrijwel iedereen is al geweest, dan hoef ik niet de hele dag te wachten 🙂 Stuur maar een appje als je er aan komt! 0643404154
 -
Stookforum vind forumbericht "×Terugkijktip Binnenste buiten Friese Whisky" – leuk 4 jaren geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 Ophalen Vandaag 28 Mei!!!" – 4 jaren geleden
Ja was zeker leuk jullie allen weer eens gezien te hebben, en sommigen voor het eerst. Ook vast niet de kaatste keer. Nu nog een keer een bbq organiseren. Als iemand de organisatie op zich wilt nemen zou ik heel… Meer lezen»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Te koop: Alembik pot still condensor + Dome (met pomp voor koud water en bijbehorende slangen)" – 4 jaren geleden
@joreb hoi, na 5 berichten vervallen de beperkingen. Dit is een noodzakelijke spambeveiliging 🙂
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 Ophalen Vandaag 28 Mei!!!" – 4 jaren geleden
De meeste mensen zijn geweest en het was erg gezellig 🙂 Ik ga nu naar huis. Omdat ik niet goed heb bijgehouden wie bij welke forumnaam hoort weer ik niet precies wie er nog moet komen. Maar stuur een apje… Meer lezen»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren geleden
Tot straks bij Stookwinkel!
Westfalenstraat 14a
7418 Db Deventer
De koffie staat klaar! -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Appelmoes" – 4 jaren geleden
@pulle koper is een prachtig materiaal voor mee te stoken alleen bin hoog zuur ( lage ph )is er kans dat door zuur / koper contact er processen onstaan waardoor je een zweem krijgt in de drank. Je kunt dit… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Fijnstook filter" – 4 jaren geleden
@kees22 ik had een tekening voor hem Kees. Ik heb hier ook zo een filter / rectificatie . Alleen ik had jou immers een tekening gestuurt in dit topic daarom moest ik aan jou denken. En vroeg mij af of… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Appelmoes" – 4 jaren geleden
@pikketanus als je op koper overhaalt probeer dan altijd boven de 4. te zitten .
 -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Appelmoes" – 4 jaren geleden
@pulle nog enkele dagen en kun je stoken. Stook je opkoper wel kleine ph aanpassing doen.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "welke gasbrander kopen ?" – 4 jaren geleden
@johans de achterste witte en groene zijn ideaal voor dergelijke ketels
IMG_20220518_195254260.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren geleden
@glennfiddich klopt er zijn recepturen met gentiaan. . Ook de genepi zijn met gentiaan en hop . Maar dat is zonde van de smaak. . (7 liter genepi nu hier bijna klaar . Ik heb zelfs nog genoeg kruid over… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren geleden
@glennfiddich ik heb absint recepten uit diverse wind streken de oudste zijn uit 1578 . Ook de van absinth voorganger als kruidendrank maagelixer uit het 63 j b.c. dus romijnsche tijd heb ik in een beschrijving waarbij anijs , alsem… Meer lezen»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren geleden
@saabtie hoi Saabtie, zeker! Ga ik noteren!
-
Robbert vind forumbericht "Bubbleplates 2" – leuk 4 jaren geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren geleden
@dirtbag top! Ik leg het klaar 😃
-
Stookforum vind forumbericht "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – leuk 4 jaren geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren geleden
@rossieking bedankt voor de bestelling. Ik ben er sowieso tussen 08.00 en 13.00. Maar als ik weet dat je op een andere tijd komt ben ik flexibel hoor 😉
Â
 -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Studieboeken?" – 4 jaren geleden
@stookje dat iseen leuk boek .
Ik heb deze al liggen. -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Studieboeken?" – 4 jaren geleden
@sjanzie jaar of wat geleden heb ik zelf omdat bij een destileerderij alles digitaal werd de oude manuals , instructie boeken en vademecums mee mogen nemen . Meeste zijn in Frans ,duits en enkele in engels . Originele boeken uit… Meer lezen»
- Meer laden