-
Stookforum vind forumbericht "Verklikkertje" – leuk 4 jaren geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Studieboeken?" – 4 jaren geleden
@sjanzie de meest uitgebreide manuals en instructie boeken zijn franse en Duits. Daar zit ook de meeste know how van oudsher.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "vergisting" – 4 jaren geleden
@peter-hermple zet nooit een vat op de grond maar op een verhoging. De kou trekt op . Ik een metsel kuip met warm water en daar een Aquarium verwarmer in of een warmte mat die voor teraria worden gebruikt er… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Fijnstook filter" – 4 jaren geleden
@kees22 Er was een andere stoker die vroeg mij erom. Die had ook zo een ding in frankrijk in het groot gezien Hij wil er ook mee gaan werken en vroeg mij ook een soort tekening. . toen schoot jij… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Studieboeken?" – 4 jaren geleden
Er zijn meer dranken dan alleen whiskey ‘s.
Branntweine und likore van H. Wustenfeld. . Is een prof naslagwerk. staat alle basis in beschreven. .
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren geleden
Er zijn nog ongeveer 60 tankjes van 10 liter op vrije voorraad. Beschikbaar voor reserveringen en voor mensen die gewoon langs komen. Want die zitten er ook altijd bij 🙂 De meeste staan al klaar, vrijdag vul ik de laatste… Meer lezen»
-
Robbert vind forumbericht "Bubbleplates 2" – leuk 4 jaren geleden
-
Stookforum vind forumbericht "Vergisting pruimenextract" – leuk 4 jaren geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren geleden
@steephmeister zeker, ik noteer je voor 3 stuks.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Het kleine vaatjes topic" – 4 jaren geleden
@pulle zout reinigt inderdaad maar het loogt uit. . kan zorgen voor lekkage. . je moet altijd na zuren omdat je anders ook een zout smaak aan je drank krijgt. .
Voor reinigen kun je beter zwavelwiek gebruiken of sulfiet. -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Bubbleplates 2" – 4 jaren, 1 maand geleden
@pulle dat is inderdaad een optie om te gebruiken. .. Oo foto’s zoals ik eerder ook opperde lijkt het dat je flooding hebt. Je kolom loopt vol . Je zal rustiger moeten stoken of in koeling moeten zorgen dat je… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Bubbleplates 2" – 4 jaren, 1 maand geleden
@pulle dat is inderdaad een optie om te gebruiken. .. Oo foto’s zoals ik eerder ook opperde lijkt het dat je flooding hebt. Je kolom loopt vol . Je zal rustiger moeten stoken of in koeling moeten zorgen dat je… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Bubbleplates 2" – 4 jaren, 1 maand geleden
@rumo een goede flow heet dat . In jou systeem dus goede verhoudingen. equilibrium
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Bubbleplates 2" – 4 jaren, 1 maand geleden
@pulle nee absoluut niet. Zowiezo zal ik nooit turbogist advieseren. . Ik advieseer altijd een oud receptuur waarbij je nooit fout kunt gaan. STOOKWIJN SUIKER . 2 kilo suiker los je op in 1 liter water van 80 gr waarin… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Redneck gasbrander." – 4 jaren, 1 maand geleden
@pulle probeer ook in stooknat temperatuur altijd onder de 95 graden te houden .
Rond 86 – 88 is mooi als dat lukt met een brug temp van rond 81 voor een alcohol stook . -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Bubbleplates 2" – 4 jaren, 1 maand geleden
@pulle 8 kilo zou ik nooit in een recept voor 25 liter aangeven . 5,5 tot max 6 kilo.
8 kilo met turbo is vragen om extra werk en bijsmaakjes correcties -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Fijnstook filter" – 4 jaren, 1 maand geleden
@kees22 gelukt met de latoenkoper. Een honingraat rectificatie filter te maken
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 haaldagen 28 en 29 mei" – 4 jaren, 1 maand geleden
@bewust weet niet of de bbq gaat lukken met al die mensen zo verspreid op verschillende tijden. Dat wordt toch een andere datum denk ik 😉
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "kersen stoken op de manier Pays Fort France" – 4 jaren, 1 maand geleden
@harryd1969 kneuzen en dan even in pan aankoken. Pitten komen dan boven drijven en afscheppen.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "kersen stoken op de manier Pays Fort France" – 4 jaren, 1 maand geleden
@harryd1969 het is beter om vooraf de pitten te verwijderen .en daarna te vergist. .
Stoken met de pulp. . - Meer laden