Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Sebas(bassien)

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Sebas(bassien)

@bassien

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 3
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert Ik denk dat iedereen dat een beetje naar eigen inzicht moet doen. Ik houd zelf ook helemaal niet van zoet. Het zakje zit ook bij de cider pakketten. Ik gebruik het bij cider helemaal niet. Bij Tonic mischien de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @stookforum ik heb paar weken tonic gedronken .  ( En soms ook de tonic verdunt met gin of taquila anders was de tonic zo sterk 😂😂)  Ik had nog iets in mail wisseling maar kon dat niet terug vinden ….   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @tedestillaat Top! Laat het mij dan even weten, ik koppel de forumnamen niet vanzelf aan de klantnaam. Maar als je mij even attendeert dan stuur ik hem mee!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert Bedankt Robbert, ze waren ook erg blij met je test!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @tedestillaat Als je plaats hebt in je Kegerator wil ik je graag kostenloos een pakketje opsturen. Uiteraard een leuk verslag op het forum gewenst 😉

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Ik kan niet meer op forum vinden.   Dit vond ik van de mailtjes . That’s brilliant thanks Jan. I’m glad Robbert enjoyed it. ​ Do you mind asking the following; ​ Now he knows what it’s like, would he…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Ik kan niet meer op forum vinden.  Wel wat ik toen aan still spirit heb gestuurd. Dat was als volgt.  I dissolved the bags in a 1 liter measuring cup and put them in the keg. Supplemented to 19 liters….   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "Perfect pompje voor de T500" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Opnieuw voorstellen" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Dag Stan, Opnieuw welkom. Excuses! Wij hebben last van heeeeeel veel spambots, we hebben er laatst maar liefst 60.000 verwijderd. Het is onmogelijk deze stuk voor stuk te beoordelen. Een belangrijk kenmerk dat bijna alle spamaccounts hebben is een cijferreeks…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Winexpert wijnpakket ervaring" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Gisteren heb ik op het kantoor van Bevie verschillende variaties mogen proeven. De kwliteit is echt heel erg goed. De sappen worden echt gesourced van wijnboerderijen uit de gebieden die op het pakket vermeld staan. Een Chili Cabernet Sauvignon komt…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Winexpert wijnpakket ervaring" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Nu de hele maand 15% korting op alle WinXpert wijnmaak kits
    https://www.stookwinkel.nl/product-categorie/winexpert-wijnmaak-kits/?orderby=popularity
     
     social.jpg

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum posted a new topic "Even de cache legen als je Stookwinkel gebruikt" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Door een aanpassing van de programering op http://www.stookwinkel.nlwerkt bij sommigen van jullie de zoekfunctie niet. Dit is aan onze kant opgelost, maar veel browsers roepen de oude site op uit de cache van de eigen browser. Als je bij de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum posted a new topic "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    https://www.stookwinkel.nl/product/still-spirits-tonic-water-flavouting-kit-19-liter-tonic/ Nieuw! Still Spirits heeft een flinke poos geleden een testpakketje opgestuurd en Robbert heeft dit product thuis getest. Deze testuitslag heeft er toe geleid dat het in productie is genomen. Voor nu is er alleen nog de basic versie,…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Red star dady gist" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @nolletje 
    Ik wil wel, maar het is wel lastig als er alleen grootverpakkingen zijn. Mijn klanten zijn klein, dus lage afzetmarkt. En verzenden uit US is kostbaar. 
    Het verzenden maakt de verpakkingen erg duur en dat is een drempel voor veel particulieren.

  • Meer laden
Profielfoto McCorner Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 13 uur geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 2 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 6 dagen geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens