-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@ndre ik zal het flesje volgende week ophalen. Dan even zien hoe het bij jou te krijgen eventueel via opsturen .( Ik weet niet waar je woont )
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Vraag over reiniging bodem smartstill" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@stookje als ik de mini alquitara tot het randje zou vullen dus helemaal vol wat niet de bedoeling is gaat er 1320 ml in. Tot net onder het rooster zit ik op 1 liter. Dus kom je met normale vulling… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Vraag over reiniging bodem smartstill" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@shelby197888 de 1 liter alquitara gaat ook 1 liter vulling in . Ja je zou met T500 maar ook met alquitara een alcohol kunnen stoken om deze daarna voor smaak met kruiden in de alquitara te stoken. Ik zou advieseren… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Welke zelfbouw stookketel" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@lambik dit is wat wel wordt toegepast. .
IMG_20220316_210448026.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Vraag over reiniging bodem smartstill" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@shelby197888 als je al een t500 hebt voor alcohol is het zowiezo handig om het tekort komen van het apparaat aan te vullen met een ketel waar je optimaal smaak mee kunt stoken . Een veredelde koffiepot als smart still… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Welke zelfbouw stookketel" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@lambik het wordt vaker gedaan met 2 kolomen . Zowel dat ze bovenop gekoppeld worden . Je hebt veel condensatie oppervlakte maar ook dat er met een schuif kraantje en een bypass een extra mogelijkheid kan worden gecreëerd waardoor je… Meer lezen»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@rumo ik zie het hier inderdaad niet bij de omschrijving staan maar ze hebben het mij wel zo uitgelegd. Als ik meer weet zal ik het posten:-)
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@rumo het zorgt voor een beter mondgevoel, en je maakt er de Cider zoeter mee zonder dat de zoetheid verloren gaat door vergisting.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden
€12,50 vraagt hij voor dat flesje whiskey.
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden
Hij moet door 1100 flesjes zoeken ,🤔
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@ndre ik vraag na wat hij vraagt voor deze
IMG-20220315-WA0013.jpg -
Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@ndre moet perse uit 65 zijn of mag 64 ook ?
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@ndre ik heb gevraagd voor de whisky . maat van me heeft heel veel flesjes en ook wel genoteerd maar moet even uitzoeken. Je hoort het a.s.a.p
-
Robbert vind forumbericht "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden
-
Robbert vind forumbericht "Absinth recepten uit werkboek 1863" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@rumo als je brand zonder goed strak te zetten zou zelf een van de duigen kunnen vervormen door de hitte dan wordt het nog lastiger. Gewoon nog eens doen rumo na paar x gaat het prima. Ik heb ook eens… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@glennfiddich de zoethout en lindebloesem zie ik wel in de begin text voorbij komen . Ik zie inderdaad dat de venkel verschilt . Dit tiny filmpjes heb ik zelf gefilmd maar is toen bewerk door Nimrax op computer . De… Meer lezen»
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@murmillo https://youtu.be/R9x7YkliLnc
Dit was het officiële filmpje
-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 3 maanden geleden
@alchemist dus toch finesse en uitdaging . De brandewijnen !
- Meer laden