Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Sebas(bassien)

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Sebas(bassien)

@bassien

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 3
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @ndre ik zal het flesje volgende week ophalen.  Dan even zien hoe het bij jou te krijgen eventueel via opsturen .( Ik weet niet waar je woont )

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Vraag over reiniging bodem smartstill" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @stookje als ik de mini alquitara tot het randje zou vullen dus helemaal vol wat niet de bedoeling is gaat er 1320 ml in.  Tot net onder het rooster zit ik op 1 liter.   Dus kom je met normale vulling…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Vraag over reiniging bodem smartstill" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @shelby197888 de 1 liter alquitara gaat ook 1 liter vulling in .   Ja je zou met T500 maar ook met alquitara een alcohol kunnen stoken om deze daarna voor smaak met kruiden in de alquitara te stoken.  Ik zou advieseren…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Welke zelfbouw stookketel" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @lambik dit is wat wel wordt toegepast. .
     IMG_20220316_210448026.jpg

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Vraag over reiniging bodem smartstill" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @shelby197888  als je al een t500 hebt voor alcohol is het zowiezo handig om het tekort komen van het apparaat aan te vullen met een ketel waar je optimaal smaak mee kunt stoken . Een veredelde koffiepot als smart still…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Welke zelfbouw stookketel" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @lambik het wordt vaker gedaan met 2 kolomen . Zowel dat ze bovenop gekoppeld worden . Je hebt veel condensatie oppervlakte maar ook dat er met een schuif kraantje en een bypass een extra mogelijkheid kan worden gecreëerd waardoor je…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @rumo ik zie het hier inderdaad niet bij de omschrijving staan maar ze hebben het mij wel zo uitgelegd. Als ik meer weet zal ik het posten:-)

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @rumo het zorgt voor een beter mondgevoel, en je maakt er de Cider zoeter mee zonder dat de zoetheid verloren gaat door vergisting.

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    €12,50 vraagt hij voor dat flesje whiskey.  

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    Hij moet door 1100 flesjes zoeken ,🤔

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @ndre ik vraag na wat hij vraagt voor deze
     IMG-20220315-WA0013.jpg

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @ndre moet perse uit 65 zijn of mag 64 ook ?

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Whisky uit 1965" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @ndre ik heb gevraagd voor de whisky  . maat van me heeft heel veel flesjes en ook wel genoteerd maar moet even uitzoeken.  Je hoort het a.s.a.p

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    https://mangrovejacks.com/products/cider-enhancer
     
     
     V1_MJ_BEER_ENH_C_3Qtr_LR_1024x1024.jpg

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert vind forumbericht "Absinth recepten uit werkboek 1863" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @rumo als je brand zonder goed strak te zetten zou zelf een van de duigen kunnen vervormen door de hitte dan wordt het nog lastiger. Gewoon nog eens doen rumo na paar x gaat het prima.  Ik heb ook eens…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @glennfiddich de zoethout en lindebloesem zie ik wel in de begin text voorbij komen . Ik zie inderdaad dat de venkel verschilt .  Dit tiny filmpjes heb ik zelf gefilmd maar is toen bewerk door Nimrax op computer .  De…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Absinth recepten uit werkboek 1863" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @murmillo https://youtu.be/R9x7YkliLnc
     
    Dit was het officiële filmpje
     

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @alchemist dus toch finesse en uitdaging . De brandewijnen !

  • Meer laden
Profielfoto McCorner Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

  • rinus55

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 20 uur geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 2 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 7 dagen geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens