Vond forum berichten leuk
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten @alchemist mais is kwestie van wennen. De red star dady is een van de sterkste distillers gisten die er is . ( Als je het in zee gooit vergisten de onderzeeër s zelfs vermoed ik 😂😂) Bi... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten @robbert ik kom met de thirsty thistle mout toch al redelijk in de buurt van waar ik wil zijn, maar ben nu ook meer geintresseerd in wat meer stijlen onder de knie te krijgen, waarbij mais nog wel een... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Zelf mout roken!? @erika Geen ervaring persoonlijk alleen wat leeswerk, @robbert kan je wel verder helpen. Ik meen me te herinneren dat de Nederlandse turf niet helemaal geschikt is om een whisky rooksmaak te krijgen... |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten @murmillo Voor zover ik me heb laten wijsmaken zou het ceder / hazelnootachtig moeten worden, omdat hier nog een hoop chocolademout bij zit leek me die combinatie wel in orde. |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten De haver whiskey met kastanjehout begint een mooie koperen kleur te krijgen, een gedeelte van de rum heeft de eerste overhaal gehad en het tweede gistvat zal binnenkort aan de beurt zijn. Een aantal... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: TK:Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter-NIEUW-Nu ook Tiny 's !!! @rummy-dummy ik meen 5 berichten. Maar je mag ook een nieuw topic openen om iets te vragen. Dat werkt beter dan halverwege een oud topic 😉 een nieuw topic wordt ook door anderen gelezen en die kunnen ... |
In forum Vraag en aanbod |
4 jaar geleden |
|
RE: TK:Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter-NIEUW-Nu ook Tiny 's !!! @stookje jazeker, maar het was zo'n gezellig topic grworden dat we hem maar hebben laten staan 😁 |
4 jaar geleden |
|
RE: TK:Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter-NIEUW-Nu ook Tiny 's !!! @stookforum zat ik net 12 pagina's gekluisterd aan dit avontuur, ontbreekt het einde... 🙂 |
4 jaar geleden |
|
RE: tot welk percentage doorstoken? @murmillo top ! Kunnen we wel een test run doen! |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Sinaasappel-koffielikeur 'Quarante-quatre' Naar aanleiding van het advies van @Stookforum hebben we na twee weken al geproefd... WOW!!! Omdat wij geen wodka gebruiken maar onze eigen gestookte brandy (houtgerijpt), heeft 'ie na twee weken al e... |
In forum Likeuren |
4 jaar geleden |
|
RE: tot welk percentage doorstoken? @rumo haha ja dan wel nodig 😉 gelukkig is mijn huis in Hongarije eind april klaar met grote garage en heel hoog dak dus daar gaat ie heen 😉 heb ik alle ruimte! Voor hier in Nederland wil ik nog een k... |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: tot welk percentage doorstoken? @harryd1969 ga je het dak van je schuur ook verhogen 😆 |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: tot welk percentage doorstoken? @jerry-can nu 3 platen, straks met 7 proberen neutrale alcohol van 90+ procent proberen te stoken. Harry 4EB1FEA7-6A26-45D1-865A-9C5665F85519.jpeg |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Goed bezig…eeuuh nee dus @murmillo dank je, nog niet helemaal maar het begin is er 👍 |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Hoi hoi welkom Christiaan op dit mooie forum. Altijd leuk een oude hobby weer nieuw leven in te blazen. vragen kan je hier altijd stellen als het al niet op het forum staat. fotootje van je ketel willen we na... |
In forum Stel je even voor... |
4 jaar geleden |